piątek, 29 marca, 2024

Zaczynam

Home Forum Sektory Służba zdrowia Zaczynam

Oglądasz 9 wpisów - 1 z 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #9477
    sponge
    Uczestnik

    Witam wszystkich, na początek sie przedstawie. Skonczyłem Politechnike w moim miescie specjalnosc zarządzanie jakością, od jakiegos czasu pracuję w Słuzbie zdrowia, zainteresowania oczywiscie systemy jakości:).
    Jestem początkujący w te klocki a mam za zadanie poprowadzic dużą placówke do uzyskania certyfikatu jakosci ISO…….
    I tutaj moja WIELKA PROŚBA czy moglibyscie mi pomóc w tym zakresie??? Podpowiedziec klika rzeczy a na początek przedstawic kilka ważnych króków jakie nalezy zrobic (nie takie suche z ksiązek)
    Serdecznie dziękuje z góry za wszelkie materialy i pomocne rady……..Pozdrawiam
    Darek

    #9479
    scypion
    Uczestnik

    1. Przekonaj kierownictwo o koniecznosci wdrożenia ISO i przeszkól ich co to jest i jak na tym skorzystają.
    2. Niech każdy z nich przygotuje spis procedur obowiązujących w jego Wydziale.

    tyle na początek.

    #9480
    maksik
    Uczestnik

    W jakim oddziale zaczynasz?

    #9481
    stadyr
    Uczestnik

    najwyższe kierownictwo musi być przekonane (musi chcieć!!!) do wprowadzenia ISO – bez tego ani rusz!!!

    proponuje skorzystać z usług firmy doradczej przy wdrożeniu – taka firma: przeprowadzi szkolenia dla kierownictwa, dla zespołu dokumentującego, przeszkoli i przeprowadzi egzamin dla auditorów wewnętrznych, będzie uczestniczyła przy auditach wewnętrznych i pomoże przy wyborze firmy certyfikującej….

    #9492
    tamara
    Uczestnik