piątek, 29 marca, 2024

zakres obowiązków

Home Forum Sektory Samorządy zakres obowiązków

Oglądasz 9 wpisów - 1 z 9 (wszystkich: 9)
  • Autor
    Wpisy
  • #22351
    wika
    Uczestnik

    Sekretarz naszej gminy modyfikuje zakresy czynności i chce dla wszystkich pracowników w pkt Pracownik samorządowy ponosi odpowiedzialność wpisać, odpowiedzialność z art.68 i 69 uofp. Ja powiedziałam jej żeby z tym poszła do radcy prawnego. Co o tym sądzicie ❓

    #22352
    wojak
    Uczestnik

    Myślę, że lepsza byłaby konsultacja u dra Klicha.

    #22357
    123456
    Uczestnik

    Ja bym radziła temat uogólnić i zamiast w zakresach czynności wpisać w Regulaminie Organzacyjnym w części dotyczącej zadań ogólnych dla wszystkich Wydziałow/Referatów ? Natomiast szczególnie odpowiedzialność za te działania wpisać kierownikowi jednostki ? Ale chętnie bym zapoznał się z waszymi opiniami ?

    #22358
    terka
    Uczestnik

    Czego to ludzie nie wymyślą 😯
    Przykre, bo z tego co piszesz wynika, że sekretarz, wszak bardzo wazny trybik w machinie zwanej urzedem gminy, pojęcia bladego o kontroli zarządczej nie ma.
    No cóż, trzeba liczyć, że prawnik coś chwyta:wink:

    #22359
    dudu
    Uczestnik

    Dlaczego uważasz, że wpisanie w zakres obowiązków podstawowych obowiązków z zakresu kontroli zarządczej jest brakiem zrozumienia zagadnienia. Nie mówię o cytowaniu ww. przepisów ale o wpisaniu rzeczywistych obowiązków np. w zakresie monitorowania osiągania wskaźników przez właścicieli ryzyk, analiza ryzyka na swoim stanowisku pracy? Czyżbym coś przeoczyła?

    #22360
    terka
    Uczestnik

    Duduś, jeśli to było do mnie, to już odpowiadam:
    nie widze nczego złego w tym, aby w zakresach czynnosci wpisać to, o czym napisałaś – czyli konkretne obowiązki w zakresie kontroli zarządczej. Ale, o ile dobrze zrozumiałam to, co napisała Wiki – stanowczo protestuję przeciwko powierzeniu w zakresach czynnosci ogólnych obowiazków wynikających z art. 68, a juz tym bardziej z art. 69!

    #22361
    wika
    Uczestnik

    dobrze zrozumiałaś terka i o ten zapis mi chodzi
    pozdr.

    #22364
    wojak
    Uczestnik

    Pani sekretarz powinna sobie wpisać odpowiedzialność za funkcjonowanie i koordynację KZ w gminie i urzędzie gminy. Stanowisko sekretarza jest takim kluczowym miejscem, gdzie najłatwiej te zagadnienia realizować. Na miejscu wójta tak bym zrobił. Na miejscu audytora tak bym rekomendował.

    #22371
    dudu
    Uczestnik

    Jeśli tak to ok.

Oglądasz 9 wpisów - 1 z 9 (wszystkich: 9)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.