niedziela, 29 listopada, 2020

zmiana opinii z audytu

Home Forum Sektory Samorządy zmiana opinii z audytu

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Autor
    Wpisy
  • #16543
    mk7
    Uczestnik

    Witam i bardzo proszę o pomoc.
    W jakiej formie powinna nastąpić zmiana opinii z przeprowadzonego audytu- czy powinno być uzupełnienie do wydanej opinii czy nowa opinia.
    W trakcie audytu stwierdziłam niezgodność z ustawą p.z.p. w zakresie wyboru trybu zamówienia. jednostka złożyła wyjaśnienia i nowe dokumenty na podstawie których można uznać że zamówienia publ. były prawidłowe. Jak Waszym zdaniem należało by zmienić wydaną opinię- czy jako opinia uzupełniająca do wydanej wcześniej, czy jako nowa opinia.
    Pozdrawiam.

    #16549
    zosia
    Uczestnik

    Ja uważam, że w takiej sytuacji powinno się sporządząć opinię uzupełniającą, odnoszącą sie do nowych faktów i i ich oceny po uwzględznieniu przez ciebie wniesionych uwag i zastrzezeń.

Oglądasz 2 wpisy - 1 z 2 (wszystkich: 2)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.