Proszę o pilną pomoc . Audytuję dotacje podmiotom spoza sfp. Mam dylemat, jesli chodzi o zmiany w pozycjach kosztorysu na realizację zadania. Zmany w pozycjach regulowanych z dotacji były aneksem uzgadniane z dotującym. Moje wątpliwośći budzą zmiany w kosztorysie deklarowanych środków własnych. Ogólnie kwota całościowa z realizacji się zgadza (jest taka jak w ofercie lub wieksza) natomiast zastanawia mnie czy podmiot tak sam sobie może decydować że dana pozycja ze środków własnych została zmniejszona przykład: z oferty podmiot deklarował środki własne tak: amortyzacja – 200zł, inne opłaty 120 zł , rozmowy telefoniczne 100zł, paliwo 10000, a w rozliczeniu przedstawił np że na amrtyzację wydał 1000zł, na rozmowy 2000zł, paliwo 3000 a na inne opłaty 4420. Niby cały rachunek się zgadza, ale w poszczególnych pozycjach wydatków ze środków własnych liczne zmiany. Proszę pomóżcie , co o tym sądzicie? Czy nie powinien być aktualizowany kosztorys realizacji zadania z oferty, niezależnie z jakiego źródła wydatek zrealizowano?