dudu
Odpowiedź forum utworzona
-
AutorWpisy
-
dudu
UczestnikU mnie problem się rozwiązał bo przyjechał do Urzędu mądry Pan i przeprowadził szkolenie i wybił z głowy jedną analizę ryzyka więc ja robię swoją niezależną biorąc oczywiście uwagi z kontroli zarządczej a każdy właściel ryzka w swoim zakresie.
dudu
UczestnikJeśli tak to ok.
dudu
UczestnikDlaczego uważasz, że wpisanie w zakres obowiązków podstawowych obowiązków z zakresu kontroli zarządczej jest brakiem zrozumienia zagadnienia. Nie mówię o cytowaniu ww. przepisów ale o wpisaniu rzeczywistych obowiązków np. w zakresie monitorowania osiągania wskaźników przez właścicieli ryzyk, analiza ryzyka na swoim stanowisku pracy? Czyżbym coś przeoczyła?
dudu
UczestnikZgadzam się z Tobą ale zdarza się czasami tak, że w dwóch z 9 audytowanych komórek badany proces strasznie kuleje czego się nie tkniesz to źle więc moim zdaniem nie można uogólniać i w ten sposób krzywdzić inne komórki tylko wyodrębnić i pobrać wyjaśnienia ale dlaczego od kierownika skoro on nie zna przyczyny takiego stanu bo właśnie z audytu się o tym dowiedział. Zawsze pobieram wyjasnienia od osób bezpośrednio związanych z badanym procesem, ludzi odpowiedzialnych za [powstałe nieprawidłowości.
dudu
UczestnikNo właśnie mi też coś po głowie się kołatało, że zmieniło się to jakoś w marcu czy kwietniu 2010 r. tylko nie mogłam znaleźć z czego to wynikało. No to jesteśmy w domu. Dzięki Terka za dociekliwość. Pozdrawiam
dudu
UczestnikA jak przyjmujecie wyjaśnienia to opisujecie je w sprawozdaniu no i co wtedy piszecie kto złożył wyjaśnienie? Ja w swoich sprawozdaniach posóguję się wyłącznie stanowiskami służbowymi.
dudu
UczestnikLogiczne jest to co piszesz, tylko się zastanawiam dlaczego instytucje kultury startują również do konkursów ogłoszonych przez gminy i powiaty na podstawie ustawy o pożytku publicznym i wolontariacie. To nie jest odosobnione zjawisko. Są przecież kontrole NIK i RIO i nigdy nikt niczego nie zarzucał to mnie trochę zastanawia.
dudu
UczestnikW mojej gminie do niedawna funkcjonowało Biuro Obsługi Szkół Samorządowych i stałam na stanowisku, ze każdy dyrektor musiał powierzyć obowiązki głównemu księgowemu. Kazda placówka miała też odrębną dokumentację w postaci Polityki rachunkowości, instrukcji obiegu i kontroli dokumentów finasowo – księgowych, instrukcja inwentaryzacyjna, instrukcja kasowa, pomimo tego, że z tych wszystkich dokumentacji korzystał też BOSS. Pozdrawiam.
dudu
UczestnikMyślę, że można instytucjom kultury udzielać takich dotacji, gdyż one posiadają osobowość prawną.
dudu
UczestnikAle co mi to da ja wiem z jakimi operatorami mamy zawarte umowy i jakie zobowiązania z nich wynikają. Chodzi mi raczej o to czy nie byłoby oszczędniej gdybyśmy ogłosili przetarg na świadczenia telekomunikacyjne. Mam wątpliwości czy nie powinno się szacować wartości zamówienia birąc pod uwagę wszystkie wydatki poniesione na tego rodzaju usługi, a w 2010 r. kwota ta przekroczyła 14.000 dla wszystkich ale dla kolejnych operatorów nie.
dudu
UczestnikCo do umowy ramowej to nie jestem do niej przekonana, zresztą jakoś nie umiem tego sobie poukładać co do umowy ramowej w zakresie usług telekomunikacyjnych. Ale może nie mam racji. W praktyce nigdy nie spotkałam się z umową ramową może dlatego mam obiekcje, ale dzięki za odzew.
dudu
UczestnikNie zgadzam się z tym co napisałaś, są operatorzy, którzy świadczą usługi zarówno w telefoni stacjonarnej jak i komórkowej a także internetowe. Moim zdaniem można byłoby przeprowadzić przetarg nieograniczony i dopuścić składanie ofert częściowych I cześć – stacjonarne, II – komórkowe, III – internet. Co Wy na to? Moim zdaniem byłoby taniej, a to, że każda komórka ma inny numer moim zdaniem nie ma znaczenia, widziałm już inne umowy a pomiędzy nr służbowymi rozmowy były darmowe.
dudu
UczestnikA co sądzicie na temat szacowania wartości zamówienia w zakresie usług telekomunikacyjnych? Czy wartośc zamówienia nalezy określić biorąc pod uwagę zarówno rozmowy stacjonarne jak i komórkowe? Istnieją już na rynku podmioty które świadczą usługi zarówno w jednym jak i w drugim zakresie. Co z zawartymi umowami. U mnie korzysta się z usług właściwie wszystkich operatorów istniejących na rynku. W skali roku sumując wszystkie wydatki na rozmowy telefoniczne będzie to kwota powyżej 14.000 euro.
dudu
UczestnikMoim zdaniem każdy lokal podlegający wynajęciu powinien być wykazany w wykazie nieruchomości. Od tego przecież zaczyna się procedurę wynajmu.
dudu
UczestnikA jeżeli remont lokali pod zasiedlenie np. 4 zbiega się w ciągu dwóch miesiecy i wartośc przekracza 14.000 euro to wtedy ustawę stosować czy też każdy budynek oddzielnie. Ja trochę mam tu wątpliwości bo to celowo można obchodzić przepisy np. w jednym roku robię pół dachu bo nie mam pieniędzy w budżecie, w drugim robię pół dachu w trzecim elewację – no i jak wtedy do tego podejść?
-
AutorWpisy