k-asiek
Odpowiedź forum utworzona
-
AutorWpisy
-
15 lutego, 2013 o 3:18 pm W odpowiedzi na: udostępnienie policji sprawozdania z zadania zapewniającego #22573k-asiekUczestnik
miałam identyczny przypadek pare lat temu. Zanim udostępnisz informację nie będącą informacją publiczną zwróć uwagę na rozporządzenie wykonawcze do ustawy o policji w prawie wykonywania czynności (musiałabym poszukać) tam jest wyraźnie napisane co musi podać policjant we wniosku o udostępnienie informacji. Wysłałam stosowne pismo do policji, uświadamiające ich obowiązki w tym zakresie , zapewniając oczywiście o chęci współpracy – i więcej o nic nie poprosili.
k-asiekUczestniku mnie jest podobnie, finasowy zrzuca na merytoryczne np widykację?! Niezrozumiałe, skoro to finansowy ma program wskazujący na powstanie zaległości. Może spróbować posiłkować się regulaminem organizacyjnym, w którym u mnie wyraźnie jest zapisane, że to wydział budżetowy odpowiada i prowadzi gospodarkę finansową a nie merytoryczny? Co sądzicie?
k-asiekUczestnikPomimo że instytucja kultury ma sobowość prawna nadal jest jednostką organiozacyjną gminy, i majatkiem takiej instytucji zarządza burmistrz i odpowiada za jej działalność.
ja robiłam audyt w instytucji kultury i żadnych problemów nie widzę. Ta sprawa była już wielokrotnie wałkowa również przez MF. Audytor zatrudniony w urzędzie ma prawo robić audyt w jednostkach organizacyjnych gminy ( a do nich należy instytucja kultury), chyba że instytucja ma swojego audytora to wtedy sytuacja trochę inna jest. Jak najbardziej możesz robić audyt audyt w tej jednostce organizacyjnej . Odnosząc się do spółek, audyt też można zrobić tylko w ograniczonym zakresie – tylko obszar środków publicznych. Pozdrawiamk-asiekUczestnikdziękuje serdecznie za wskazówki. Nie obrażam się, pracuję w gminie 17 rok a na obecnym stanowisku 7, i zdaję tez sobię sprawę iż do końca nie znam specyfiki realizacji szczegółowych działań wszystkich wydziałów 😉
Twoje sugestie będą pomocne. Rzeczywiście temat jest trudny, ale chciałabym pomóc i widzę iż pracownicy mojej jednostki oczekują tego ode mnie. Spróbuję zrobić narazie kkw zapoznawcze, a potem się okaże. Dzięki jeszcze raz. I może kotoś jeszcze coś dorzuci? zawsze co dwie głowy to nie jedna 🙂 Pozdrawiam wszystkichk-asiekUczestnikPonawiam prośbe o pomoc. Generalnie chodzi mi o sporządzenie takiej mapy powiązań między wydziałami, do wykorzystania w pracy aby każdy naczelnik miał wiedzę gdzie dany dokument, pismo powinien przekazać do wiadomości. Z tym jest problem, brak przekazywania informacji między wydziałami,. Przesledzenie drogi dokumentu nic mi nie da, ja chcę uzyskać wiedzę komu ewentualnie do wiadomości ten dokument może być potrzeby . Myslę o kwestionariuszu do kazdego z naczelników, tylko szukam pomysłu na ewentualne pytania, które pozwolą na ocenę i naprawę systemu przepływu informacji międzywydziałami. Prosze o sugestie, jakieś przykłady . Pozdrawiam
k-asiekUczestnikJeśli chodzi o numer z instrukcji kancelaryjnej ja dałabym 170, gdzie znajduje się korespondencja, pisma, wytyczne, opinie. Pozdrawiam
k-asiekUczestnikMnie denerwuje w tej ankiecie to, że nie można zobaczyć wszystkich pytań w niej zawartych, co umozliwiłoby zebranie potrzebnej wiedzy i informacji od innych pracowników. Bez sensu. U mnie nie ma jeszcze wykonania budżetu na koniec 2011r więc czekam z wypełnianiem.
k-asiekUczestnikMoim zdaniem nie dotyczy audytu, to kolejny pkt 3-go stpnia i mo że miec zastosowanie do kontroli zarządczej a ściślej do analizy ryzyka dokonanej w ramach kontroli zarządczej
k-asiekUczestnikWitam
Robił ktoś ten temat? Na co zwrócić szczególną uwagę, gdzie sa trudne miejsca w tym temacie? Pozdrawiamk-asiekUczestnikkolejny najem lokalu odbywa się poprzez przetarg ustny nieograniczony. Jest zatem ogłoszenie o przetargu, w którym znajduje sie informacja o lokalu i jego prametry, cena wywoławcza itp
k-asiekUczestnikPonownie podnoszę temat.
k-asiekUczestnikCzy nikt nie odezwie się już w tej sprawie? Mam wątpliwości i każda Wasza wskazówka może być cenna.
k-asiekUczestnikJa bym stacjonarnych nie łączyła z komórką, to jedno. A po drugie przecież każdy numer komórki ma odrębną umowę zatem przedmiotem zamówienia jest konkretna 1 umowa na jeden konkretny numer telefonu.
k-asiekUczestnikJa mam jak TK, akty dotyczące funckjonowania audytu, kontroli, interpretacje dot. audytu daję w 170.
k-asiekUczestnikMasz rację. Podpis kwalifikowany jest równorzędnie traktowany jak podpis odręczny, a strona internetowa urzędu jest urzędowa i za jej pośrednictwem także powinny być przyjmowane sprawy.
-
AutorWpisy