piątek, 29 marca, 2024

k-asiek

Odpowiedź forum utworzona

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 364)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: udostępnienie policji sprawozdania z zadania zapewniającego #22573
    k-asiek
    Uczestnik

    miałam identyczny przypadek pare lat temu. Zanim udostępnisz informację nie będącą informacją publiczną zwróć uwagę na rozporządzenie wykonawcze do ustawy o policji w prawie wykonywania czynności (musiałabym poszukać) tam jest wyraźnie napisane co musi podać policjant we wniosku o udostępnienie informacji. Wysłałam stosowne pismo do policji, uświadamiające ich obowiązki w tym zakresie , zapewniając oczywiście o chęci współpracy – i więcej o nic nie poprosili.

    W odpowiedzi na: Analityka użytkowania wieczystego i dzierżaw #22557
    k-asiek
    Uczestnik

    u mnie jest podobnie, finasowy zrzuca na merytoryczne np widykację?! Niezrozumiałe, skoro to finansowy ma program wskazujący na powstanie zaległości. Może spróbować posiłkować się regulaminem organizacyjnym, w którym u mnie wyraźnie jest zapisane, że to wydział budżetowy odpowiada i prowadzi gospodarkę finansową a nie merytoryczny? Co sądzicie?

    W odpowiedzi na: Instytucja kultury Pilne #22540
    k-asiek
    Uczestnik

    Pomimo że instytucja kultury ma sobowość prawna nadal jest jednostką organiozacyjną gminy, i majatkiem takiej instytucji zarządza burmistrz i odpowiada za jej działalność.
    ja robiłam audyt w instytucji kultury i żadnych problemów nie widzę. Ta sprawa była już wielokrotnie wałkowa również przez MF. Audytor zatrudniony w urzędzie ma prawo robić audyt w jednostkach organizacyjnych gminy ( a do nich należy instytucja kultury), chyba że instytucja ma swojego audytora to wtedy sytuacja trochę inna jest. Jak najbardziej możesz robić audyt audyt w tej jednostce organizacyjnej . Odnosząc się do spółek, audyt też można zrobić tylko w ograniczonym zakresie – tylko obszar środków publicznych. Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: przepływ informacji #22524
    k-asiek
    Uczestnik

    dziękuje serdecznie za wskazówki. Nie obrażam się, pracuję w gminie 17 rok a na obecnym stanowisku 7, i zdaję tez sobię sprawę iż do końca nie znam specyfiki realizacji szczegółowych działań wszystkich wydziałów 😉
    Twoje sugestie będą pomocne. Rzeczywiście temat jest trudny, ale chciałabym pomóc i widzę iż pracownicy mojej jednostki oczekują tego ode mnie. Spróbuję zrobić narazie kkw zapoznawcze, a potem się okaże. Dzięki jeszcze raz. I może kotoś jeszcze coś dorzuci? zawsze co dwie głowy to nie jedna 🙂 Pozdrawiam wszystkich

    W odpowiedzi na: przepływ informacji #22522
    k-asiek
    Uczestnik

    Ponawiam prośbe o pomoc. Generalnie chodzi mi o sporządzenie takiej mapy powiązań między wydziałami, do wykorzystania w pracy aby każdy naczelnik miał wiedzę gdzie dany dokument, pismo powinien przekazać do wiadomości. Z tym jest problem, brak przekazywania informacji między wydziałami,. Przesledzenie drogi dokumentu nic mi nie da, ja chcę uzyskać wiedzę komu ewentualnie do wiadomości ten dokument może być potrzeby . Myslę o kwestionariuszu do kazdego z naczelników, tylko szukam pomysłu na ewentualne pytania, które pozwolą na ocenę i naprawę systemu przepływu informacji międzywydziałami. Prosze o sugestie, jakieś przykłady . Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: ankieta do MF #22511
    k-asiek
    Uczestnik

    Jeśli chodzi o numer z instrukcji kancelaryjnej ja dałabym 170, gdzie znajduje się korespondencja, pisma, wytyczne, opinie. Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: ankieta do MF #22510
    k-asiek
    Uczestnik

    Mnie denerwuje w tej ankiecie to, że nie można zobaczyć wszystkich pytań w niej zawartych, co umozliwiłoby zebranie potrzebnej wiedzy i informacji od innych pracowników. Bez sensu. U mnie nie ma jeszcze wykonania budżetu na koniec 2011r więc czekam z wypełnianiem.

    W odpowiedzi na: plan audytu #22479
    k-asiek
    Uczestnik

    Moim zdaniem nie dotyczy audytu, to kolejny pkt 3-go stpnia i mo że miec zastosowanie do kontroli zarządczej a ściślej do analizy ryzyka dokonanej w ramach kontroli zarządczej

    W odpowiedzi na: zoz_moder #22304
    k-asiek
    Uczestnik

    Witam
    Robił ktoś ten temat? Na co zwrócić szczególną uwagę, gdzie sa trudne miejsca w tym temacie? Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: gospodarka nieruchomościami #22303
    k-asiek
    Uczestnik

    kolejny najem lokalu odbywa się poprzez przetarg ustny nieograniczony. Jest zatem ogłoszenie o przetargu, w którym znajduje sie informacja o lokalu i jego prametry, cena wywoławcza itp

    W odpowiedzi na: gospodarka nieruchomościami #22282
    k-asiek
    Uczestnik

    Ponownie podnoszę temat.

    W odpowiedzi na: gospodarka nieruchomościami #22273
    k-asiek
    Uczestnik

    Czy nikt nie odezwie się już w tej sprawie? Mam wątpliwości i każda Wasza wskazówka może być cenna.

    W odpowiedzi na: szacowanie wartości zamówienia #22272
    k-asiek
    Uczestnik

    Ja bym stacjonarnych nie łączyła z komórką, to jedno. A po drugie przecież każdy numer komórki ma odrębną umowę zatem przedmiotem zamówienia jest konkretna 1 umowa na jeden konkretny numer telefonu.

    W odpowiedzi na: akta stałe audytu #22270
    k-asiek
    Uczestnik

    Ja mam jak TK, akty dotyczące funckjonowania audytu, kontroli, interpretacje dot. audytu daję w 170.

    W odpowiedzi na: Dokument z podpisem kwalifikowanym #22269
    k-asiek
    Uczestnik

    Masz rację. Podpis kwalifikowany jest równorzędnie traktowany jak podpis odręczny, a strona internetowa urzędu jest urzędowa i za jej pośrednictwem także powinny być przyjmowane sprawy.

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 364)