piątek, 19 kwietnia, 2024

kaka73

Odpowiedź forum utworzona

Oglądasz 15 wpisów - 16 z 30 (wszystkich: 41)
  • Autor
    Wpisy
  • kaka73
    Uczestnik

    Jk sie nazywa sprawozdanie to ja wiem 😀 Pracuję jako audytor od kilku lat. To moje dodatkowe miejsce pracy, nigdy nie było tam audytora – jednak słyszałam różne sprzeczne czasami opinie na ten temat.

    W odpowiedzi na: Nowe przepisy dot. wynagrodzeń #17211
    kaka73
    Uczestnik

    Wg nowego rozporzadzenia Audytor wewnętrzny jest kierowniczym stanowiskiem urzędniczym więc dodatek funkcyjny mu przysługuje.

    W odpowiedzi na: Organizacja komórki kontroli i audytu – PROŚBA #17004
    kaka73
    Uczestnik

    Ja jestem kierownikiem takiej komórki.
    Rozwiązałam to w ten sposób, że audyt prowadzony jest w urzędzie, natomiast kontrola prowadzona jest w naszych jednostkach organizacyjnych.
    Ja robię i kontrolę i audyt. Takie rozwiązanie wydaje mi się najbardziej optymalne.

    W odpowiedzi na: kontrola organizacji pozarządowych #16993
    kaka73
    Uczestnik

    Wkład własny organizacji powinien być ściśle zapisany w umowie. Absolutnie nie powinno dochodzić do sytuacji, kiedy wkład własny jest rozliczany w kilku dotacjach. Każda udzielona i rozliczona przez urząd dotacja powinna zakończyć się opisaniem, opieczętowaniem wszystkich faktur, dokumentów dotowanych iż zapłacono je z dotacji.

    W odpowiedzi na: Dotacja dla organizacji pozarządowej #16704
    kaka73
    Uczestnik

    Oczywiście, w razie przyznania mniejszej kwoty dotacji harmonogram powinien zostać skorygowany – pod umową powinien być nowy.

    W odpowiedzi na: Audyt w jednostce nadzorowanej #16583
    kaka73
    Uczestnik

    Wg mnie w obecnym stanie musi, to obowiązek kierownika tamtej jednostki. Druga sprawa to uważam, że ta jednostka jest Wam podległa a nie nadzorowana – nadzorowana to wg mnie jest np w powiecie straż, PINB itp.

    W odpowiedzi na: straż pożarna – zadanie audytowe #16429
    kaka73
    Uczestnik

    Ja pracuję w mieście na prawach powiatu i my tylko kontrolujemy ich w ramach 5%, audytem ich nie obejmujemy(prowadzimy tylko w urzędzie)

    W odpowiedzi na: błędy w siwz ?? #16421
    kaka73
    Uczestnik

    Wg mnie w specyfikacji nie można podać producenta sprzętu, nad typem też się zastanawiam – raczej nie.

    W odpowiedzi na: Plan audytu – czynności doradcze #16420
    kaka73
    Uczestnik

    U mnie własnie burzy, ponieważ co roku robię analize ryzyka od nowa joakoby – w poprzednich latach miałam te same obszary i propozycję zadań – teraz to zmieniłam. Kazdorazowo najwyższe kierownictwo przeprowadza analize ryzyka i oni równiez wskazują na inne problemy – co prowadzi do zmiany obszarów objętych audytem. Czynności doradcze to chyba wpiszę w planie – sa pewne czynności, które wykonuję co roku a można je nazwać doradczymi.

    W odpowiedzi na: środki na szkolenia dla audytora #16082
    kaka73
    Uczestnik

    U nas każda komórka ma swój budżet i nie mamy problemu z wyjazdem na szkolenia.

    W odpowiedzi na: nowa wersja ustawy o f.publ. #16057
    kaka73
    Uczestnik

    I po raz kolejny widać, że my tutaj nic nie znaczymy – wystarczyło jedno pismo kibr i ustawa zmieniona pod ich dyktando.
    Audyt wewnętrzny zniknie bardzo szybko z administracji – zastranawiam się tylko czy szukać już nowej pracy?

    W odpowiedzi na: umowa o pracę #15604
    kaka73
    Uczestnik

    Ja mam etat i 2 razy po 1/4 etatu – i tu mam zadaniowy czas pracy – nie ma ograniczeń – wszystko zalezy od pracodawcy.

    W odpowiedzi na: umowa o pracę #15603
    kaka73
    Uczestnik

    Ja mam etat i 2 razy po 1/4 etatu – i tu mam zadaniowy czas pracy – nie ma ograniczeń – wszystko zalezy od pracodawcy.

    W odpowiedzi na: nowy projekt uofp #15281
    kaka73
    Uczestnik

    Czy ktoś z Was wie może, czy oficjalnie Paw lub inne stowarzyszenie wystosował jakieś oficjalne pismo w tej kwestii?

    W odpowiedzi na: nowy projekt uofp #15272
    kaka73
    Uczestnik

    No dobrze, ale czy ktoś będzie wysyłał swoje uwagi do IIA? My tu sobie gadu gadu,a i takie gadanie nic nie wniesie.
    Współczuję osobom w małych jednostkach mających 40-99 mln dochodów, bo moga stracić pracę niestety.
    A od kiedy ten projekt ma wejść w życie??

Oglądasz 15 wpisów - 16 z 30 (wszystkich: 41)