tamara
Odpowiedź forum utworzona
-
AutorWpisy
-
tamaraUczestnik
Witam, w 100% zgadzam sie z Emus 😀 , a i jeszcze mam doświadczenie 10 lat pracy w „części białej” szpitala plus kilka w pracy biurowej 🙂 , czyli uczę sie n a własnych błędach i z pomocą Was 🙂
tamaraUczestnikNo cóż, w życiu różnie bywa. Najlepiej robić swoje i się nie przejmować 🙂 Też się czasami zastanawiam, czy mi się wydaje, czy niektórzy rzeczywiście zmienili nieco swój stosunek do mnie (szczególnie, jeśli niedawno przeprowadziłąm u nich zadanie i były jakieś uchybienia) 🙁 . Głowa do góry, na pewno w przyszłości będzie lepiej, trzymam kciuki. 😀 😀
17 października, 2007 o 9:05 am W odpowiedzi na: Degradacja budzetu JST – skarga dot. łamania jawności finansów publicznych #7021tamaraUczestnika gdzie woj. lubelskie?
tamaraUczestnikWitam, na poprawce jest tak samo, zależy co się wylosuje i podchodzi się bardziej na luzie. Zdawalnośc jest porównywalna jak przy pierwszym podejsciu. Najważniejsze żeby się nie stresowac, ja na poprawce odpoweidziałam na 3 pytania z audytu wyczerpująco i bardzo szybko więc dwa następne mi podarowano 😀 Powodzenai 😀
tamaraUczestnikWitam, była juz dyskusja na ten temat, spójrz na forum „wzjemna pomoc merytoryczna” w temacie audytor a kontroler wewn. Niestety nie rozstrzygnięta. U mnie są te standardy, ale w tej chwili sa juz nieaktualne, bo nikt nie zmienił jak weszły zmiany MF. Zwracałam uwagę, ale nie ma kto 😕 U mnie mają one formę praktycznie bardzo podobną do standardów opracowanych przez MF, z ta różnicą że w niektóych miejscach dopisano np. – zawarte w zakresach czynności, w regulaminie obiegu dokumentów itp. Nie wiem czy jest to do końca poprawne, ale była jakaś kontrola i potrzebowała te procedury i nikt nie zarzucił ze źle są napisane. 🙂 A i jeszcze zotały wporwadzone zarżądzeniem dyrektora. Pozdrawiam
tamaraUczestnikMir Bardzo CI dziękuję za cenne wskazówki, biorę się do sprawdzania. Życzę udanego szkolenia 😀 😛
tamaraUczestnikWitam, mam pytanie. Mam wystawione upoważnienie na cały rok 2006, w którym są wpisane nazwy komórek org., w których będzie przeprowadzane zadanie audytowe. Teraz mam przeprowadzić czynności doradcze to czy potrzebuję nowe upoważnienie, czy wystarczy wniosek Dyr. o przeprowadzenie czynności, ktory pokażę w kom. audytowanej? 😕 Czekam na Wasze opinie. Sprawa jest pilna!! Z góry dziekuje za odpowiedzi 🙂
tamaraUczestnikzgadzam się z Maksik – ja wysyłałam juz sprawozdanie do Marszałka i plan też tam muszę wysłać. Pozdrawaim 😀
tamaraUczestnikWitam, bardzo dziękuję za odpowiedzi. Ma właśnie zlecony pilny audyt poza planem ( a może zrobić to jako czynnosci doradcze bo nie mam czasu na sporządzenie analizy ryzyka), któy dotyczy dostawy, rozliczania endoprotez i innych implantówna Bloku oper. Mir, jeśli możesz to mi opisz szerzej o co chodzi z tym zapisem depozytów, bo ja przejrzałam właśnie umowy i nie ma żadnego takiego zapisu. W jednej umowie jest załącznik wskazujący ilośc kompletów totalnej cement.prot.st.biodr. W dokument. pacjenta po wszczepieniu endoprotezy zostaje ślad w postaci nr poszczególnych części implantu i taki sam w księdze operacyjnej bloku. W pierwszym poście błęnie napisałam, najpierw jest przyjęcie na blok od firmy bez pokwitowania, późżniej wszczepienie pacjentowi, a następnie wysłanie informacji o wszczepieniu do firmy i po przysłąniu faktury do szpitala zaewidencjonowanie tego faktu w magazyenie. Nie ma żadnego magazynu rozliczanego poprzez np. inwentaryzację roczną. Czy to jest prawidłwoe?
Czy powinno się prowadzić rejestr pacjentów oczekujących na wszczep?
Będę wdzięczna za wszystkie sugestie i podpowiedzi, bo nie ukrywam że czas mnie goni. Dziekuję za odpowiedz PozdrawiamtamaraUczestnikJeszcze drobne pytanie. Jestem w trakcie audytu kadr, badam m.in.wynagrodzenia i w regul.wynagr. (z 2003r.) nie ma stanowiska audytora. Jak myślicie, czy powinnam napisać w zaleceniach m.in. o uaktualnieniu regulaminu – niestety w spzoz-ach nie ma aktu prawnego regulującego tę kwestię, więc nie mam sie czym podeprzeć 🙁 Juror, też bym chciała zeby u mnie zrównano audytora z gł. ksiegowym lub kierownikiem, ale to chyba tylko pobożne życzenia 😕 Mój dyr.chwali sobie współprace ze mna, ale …. Pozdrawiam
tamaraUczestnikWitam, u mnie w szpitalu w tabeli zaszeregowania stanowisk (reg.wynagradz.) nie ma stanowiska audytor i dlatego wynagrodzenie jest mizerne 🙁 tak jak specjalisty – grupa XiV-XV, czyli do 2.300PLN; dla porównania gł. ksiegowy – gr. XX-XXI, czyli do 7.000PLN – ta sama co z-ca dyr. Myslę, że to zależy od dyr. jednostki. Próbuj, może uda Ci się wynegocjowac dobrą stawkę. Powodzenia 😀
tamaraUczestnikWitam, do jadtra, bez urazy – a ja uważam, ze te same materiały można wykorzystać w różnych jednostkach, na jakiej podstawie twierdzisz, że samorządy przesyłają najwięcej materiałów? Poza tym, to że ktoś pisze na jednym czy drugim forum wcale nie oznacza że pracuje akurat w tej „dziedzinie”, może po prostu posiada wiedzę na dany temat i chce komus doradzić. 🙂 😀 Pozdrawiam.
tamaraUczestnikUdało mi się zdać w 2004r. 😀 😀 Komisja naprowadza i pomaga, ale trzeba się znać na tym o co pytaja. Ja nie maiłąm wcześniej do czynienia z ksiegowością i zamotałam się w pytaniach dodatkowych dotyczących poprawiania błędów księgowych, not korygujacych itp. 🙁 A na pytanie jakie obowiązki nakłada ust. o ochr.inform.niejawnych na kierownika jednostki trzeba było tylko wymienic 3 punkty (podane zreszta w Kapusniaku), bo komisja tak miała napisane i nie chodizło jej w tym momencie o lanie wody. 🙂 Musiałao się zgadzać z zapisami w ich zeszycikach. Pozdrawiam i życze powodzenia. 😀
tamaraUczestniku mnie w szpitalu jest, jesli chcesz kontakt, to napisz do mnie przez Admina. Pozdrawiam 😀
tamaraUczestnikWitam, możesz np. wziąć zalecenia poaudytowe, wpisac je do listy kontrolnej (dostępna w sekcji materiały), a póżniej iśc do danej komórki, w której przeprowadzany był audyt i po kolei sprawdzić, czy zalecenie zostało wdrożone. Wpisujesz w odpowiedniej rubryce. 🙂 Jeśli masz wątpliwości, pytasz odpowiednią osobe i prosisz o wyjaśnienie – ustnie, telefonicznie lub pisemnie. Na koniec sporządzasz notatkę informacyjną (też jest wzór w sekcji materiały). Czasami te czynności mogą trwać 2-3 dni, a czasami dużo dłużej . Aha jeszcze można sporządzić program czynności sprawdaajacych – to zależy co masz zapisane w podręczniku procedur w swojej jednostce. Pozdrawiam 😀
-
AutorWpisy