czwartek, 25 kwietnia, 2024

tamara

Odpowiedź forum utworzona

Oglądasz 15 wpisów - 166 z 180 (wszystkich: 184)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: szkolenie transition facility #5783
    tamara
    Uczestnik

    A jednak, w „Informacji na temat szkoleń dla pracowników kaw w ramach programu Transition Facility (realizacja w latach 2006-2007)” był zapis: „Paltforma bedzie również wykorzystywana w ramach projektu TF. Wszystkie materiały szkoleniowe opracowane w ramach TF zostaną umieszczone na platformie e-learningowej”. Infromację można przeczytac na stronie PAW po wpisaniu w wyszukiwarkę słowa „transition” (z października 2005), ale juz odnosnik do strony MF u mnie nie działa.
    Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: szkolenie transition facility #5779
    tamara
    Uczestnik

    Komunikat z 18 maja na stronie MF w sprawie szkolenia dotyczy chyba tego szkolenia( a może jego części), tylko że termin zgłaszania już minął 🙁 . Może się mylę, ale w ubiegłym roku w październiku była informacja o tym szkoelniu, a teraz jej nie ma? A może ktos ma inne informacje? 😀
    Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: audytor a kontroler wewn. #5755
    tamara
    Uczestnik

    Miałam jakiś problem z wysłaniem tekstu. Piszę jeszcze raz. Wika pisze, że jest jedno Biuro ale osobne stanowiska i o to głownie mi chodzi. U mnie być może powstanie wspólna komórka audytor i kontr. wewn. i audytor ma byc jej kierownikiem i odpowiadać za całość kontroli w jednostce!!. Ale co z przeprowadzaniem kontroli i audytów? Czy kontr.wewn. powinni przeprowadzać kontrole na podstawie planu kontroli np. rocznego lub poleceń dyrektora, a audytor na podstawie swojego planu? Kto ponosi odpowiedzilnośc za przeprowadzoną kontrolę i czy audytor jako kierownik zatwierdza sprawozdanie z przepr. kontroli? A co z regulaminem pracy wspólnej komórki? Bardzo proszę o Wasze opinie, bo dla mnie wiele spraw jest niejasnych 😳
    Dziekuję za dotychczasowe odpowiedzi 😀 . Pozdrawiam 😀 😀

    W odpowiedzi na: audytor a kontroler wewn. #5754
    tamara
    Uczestnik

    [QUOTE BY= wika] U mnie tj. w UM
    stanowiska są osobne jakby samodzielne ale jedno Biuro.
    I o to mi właśnie chodzi 🙂 . Bo być może u mnie będzie wspólna komórka kontr.wewn. i audytu i ja jako audytor byłabym kierownikiem. Jak to się ma do planu i przeprowadzania audytów, czy wtedy kontrolerzy wewn. przeprowadzają kontrole zgodnie ze swoim planem np. rocznym lub na polecenia dyrektora, a audytor zgodnie ze swoim planie? A co z regulaminem (kartą aw), czy kontrolerzy wewn. muszą mieć swój oddzielny regulamin? A co z odpowiedzialnością za przeprowadzone kontrole, kto przedstawia dyrektorowi sprawozdanie z przeprowadzonej kontroli i kontrolowanym? Czy audytor jako szef całej komórki zatwierdza je i ponosi odpowiedzialnośc za jego treść? Proszę o opinie, bo dla mnie wiele spraw jest tu niejasnych 😳 .
    Dziękuję za dotychczasowe opinie 😀 .
    Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: KADRY #5479
    tamara
    Uczestnik

    Dzieki za odpowiedź, na razie audyt przesunął się w czasie… Syneksuper!! 😀 😀 😀

    W odpowiedzi na: Sprawozdanie #5478
    tamara
    Uczestnik

    Moje pierwsze sprawozdanie liczyło mnóstwo stron, ale każde następne staram sie już pisac zwięźle. Grunt, żeby było w nim zawarte to co najwazniejsze, czyli faty i wyciagnięte z nich wnioski, reszta w dokuemntacji roboczej. Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: zoz_moder #5476
    tamara
    Uczestnik

    Potrzebuje Waszej opinii w sprawie prawidłowości wyboru trybu postępowania.
    Czy w trybie zamóweinia z wolnej ręki, moze byc uzasadnieniem faktycznym: „kontynuacja rozpoczetego leczenia u ..pacjentów, wymagany typ leku dostępny u JEDYNEGO producenta, korego przdstawicielem jest firma X”. W tym momencie Umowa (w trybie p.nieogran.)na ten sam lekz ta samą firmą jest zrealizowana prawie w 100% chociaż obowiązuje jeszcze przez dwa miesiace, a teraz w trybie z wolnej ręki jest zawarta na 10 miesiecy nowa na warunkach starej umowy z zachowaniem dotychczasowych cen. Czy jest to zgodne z PZP oraz czy należało w przypadku nowej umowy złożyc druki ZP-11, ZP-17, oświadczenie z art.22 ust.1?
    Ponadto czy mozliwe jest dokonywanie zmain w drukach np. ZP-2/WR wynikających z rozporządzenia?
    Bardzo prosze o uwagi i podpowiedzi. Sam atroche się w tym gubię. 😯 Z góry dziękuję.

    W odpowiedzi na: Dyżur lekarski ??? #5424
    tamara
    Uczestnik

    CYTUJĘ ODPOWIEDŹ ZE STRONY http://WWW.PRAWOIZDROWIE.PL/PUBLIKACJA/XTRAS/PYTANI…/PPOZ289.HTM
    „Limit tygodniowy (2 dyż) i miesieczny (8) muszą być przestrzegane łącznie. A więc wadliwą jest sytuacja, w któej na podstawie grafików dyżurów lekarz (pracownik) bedzie śwaidczył w danym miesiacu 8 dyżurów, al eprzekroczy limit tygodniowy, np. w pierwszym tygodniu miesiaca wyznaczono go do pełnienia 3 dyżuruów, w drugim nie ma dyżurów, w trzecim ma 2 dyżury, w czwartym 3 dyżury. Suma dyżurów w miesiącu wynosi 8, lecz zostały one nieprawidłwoo rozplanowane”.
    Nie wiem czy to Ci w czyms pomoże, u mnie nawet dyr. nie jest do konca pewny jak ma byc, bo co zrobić z dłuższym miesiacem, prawie 5 tygodniowym?
    Pozdrawaim

    W odpowiedzi na: sekcja informatyki #5267
    tamara
    Uczestnik

    W moim szpitalu Sekcja ds informatyki – 4 osoby w tym 1 kierownik – podlega pod z-cę dyrektora 🙂

    W odpowiedzi na: Analiza ryzyka #4754
    tamara
    Uczestnik

    Ja daję kierownictwu tabele (i oni przydzielają punkty), razem z pismem, w którym jest data zwrotu tabel.

    W odpowiedzi na: audyt w SP ZOZ #4702
    tamara
    Uczestnik

    do Renaty:
    Mozesz skorzystać ze strony http://www.isip.sejm.gov.pl/prawo/index.htm i tam wpisywać w wyszukiwarkę poszukiwana ustawę. A później będą pokazane wszystkie rozporządzenia do tej ustawy. Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: Jednolity Rzeczowy Wykaz Akt #437
    tamara
    Uczestnik

    Też byłabym zainteresowana archiwizacją (proszę o pomocne materiały) i RWA, bo dotychczas wykorzystywałam hasła klasyfikacyjne obowiązujące w całej jednostce (pracuje na samodzielnym stanowisku i jeszcze nie miałam czasu tego opracować!). A tak w ogóle, to czy do wszystkich sporządzanych dokumentów stosujecie RWZ i wszystko przechodzi przez sekretariat i czy wszystko jest zatwierdzane przez szefa jednostki?

    W odpowiedzi na: zoz_moder #435
    tamara
    Uczestnik

    Mam małe pytanko. Czy może ktoś przeprowadzał samoocenę pracy audytora, ma jakieś gotowe materiały i mógłby mi przysłać? Bardzo by mi się przydały, aby w sprawozdaniu w tabeli 1b w wierszu 10 wpisać prawdę 😆 . Z góry dziękuję. 😀

    W odpowiedzi na: pomocy – materiały dot. audytu szpitala #434
    tamara
    Uczestnik

    Witam, proszę napisac jaśniej o co dokładnie chodzi ( np. na emaila), to może bedę mogła pomóc. Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: cenzura listy (moje subiektywne) #155
    tamara
    Uczestnik

    Witam, nie wiem czy wszyscy, którzy byli w Jastrzębiej zdali egzamin, ale ja nie byłam i zdałam. I myślę że zawdzięczam to swojej ciężkiej pracy i pomocy osób, które juz zdały. Owszem byłam na szkoleniu w W-wie, które pomogło mi zdać egzamin, ale to dzięki innym osobom tam obecnym (a nie prowadzącemu szkolenie), które po skończonych zajęciach prawie całą grupą rozwiazały poprzednie zadanie audytowe zw.z bilansem. I chociaz to w paĽdzierniku było trudniejsze (moja opinia) to jednak udało mi sie zdać… a co do Komisji to akurat j anie mam nic do zarzucenia
    Ps.ta strona jest ciekawa i przydatna i może nie róbmy z niej Hyde Parku i nie obrażajmy innych

Oglądasz 15 wpisów - 166 z 180 (wszystkich: 184)