czwartek, 15 kwietnia, 2021

Odpowiedz na: zoz_moder

Home Forum Organizacje AW zoz_moder Odpowiedz na: zoz_moder

#11892
bogpie
Uczestnik

Właśnie poproszono mnie o wyrażenie opinii w sprawie umów na przeprowadzanie przeglądów pogwarancyjnych i/lub konserwacji sprzętu i aparatury medycznej. Ponieważ z informacji, które już posiadam wynika, że w tej kwestii panuje różnica poglądów (w szczególności co do ilości przetargów), stąd chciałabym się zorientować jak to zostało rozwiązane w Waszych Szpitalach.
1. Czy przeglądy pogwarancyjne i/lub konserwacje są prowadzone na podstawie umów o udzielenie zamówień publicznych?
2. Czy takie umowy są efektem jednego dużego postępowanie na całą aparaturę medyczną (z podziałem na różne pakiety), czy przeprowadzono odrębne postępowania dla poszczególnych grup aparatury (np. wyodrębnionych wg. przeznaczenia)?
3. Czy w umowach są jednocześnie klauzule dotyczące zasad przeprowadzania napraw? Jakie?
4. itp.
Wszelkie informacje na ten temat będą bardzo przydatne. Z góry dziękuję za pomoc.