Home › Forum › Organizacje AW › zoz_moder › Odpowiedz na: zoz_moder
W związku z modernizacją, a właściwie tworzeniem na nowo regulaminu porządkowego, mój dyrektor chce utworzyć sekcję d/s kontroli i audytu, problem jednak polega na tym, że tego audytu jeszcze nie ma, bo nie jest spełniony wymóg formalny (nie mam jeszcze CGAP-a :smile:, na razie pracuję w kontroli wewnętrznej. Czy zatem jest sens utworzyć coś na papierze, chociaż jak się uprze to pewnie nic nie zrobię :smile:.
Przecież w sekcji nie mogą pracować 2 niezależne osoby, z których każda podlega dyrektorowi, Jak mam mu to wytłumaczyć?
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net