wtorek, 24 listopada, 2020

Audyt wyposażenia i środków trwałych

Home Forum Sektory Samorządy Audyt wyposażenia i środków trwałych

Oglądasz 4 wpisy - 1 z 4 (wszystkich: 4)
  • Autor
    Wpisy
  • #19486
    atena78
    Uczestnik

    Witam!
    Czy ktoś z Państwa przeprowadzał audyt wyposażenia i środków trwałych? Proszę o wskazówki lub sugestie. Pozdrawiam

    #19488
    las
    Uczestnik

    Napisałas bardzo ogólnie, w jakim kierunku ma iść ten audyt ? Napisz coś więcej. Pozdrawiam.

    #19489
    atena78
    Uczestnik

    Interesuje mnie głównie ewidencja wyposażenia oraz środków trwałych, eidencja sprzetu komputerowego, zarówno prowadzona przez księgowość jak i komórki administracyjne. Czy w waszych komórkach prowadzi się ewidencję liczbową wyposażenia poniżej 1500 zł? Czy osoby odpowiedzialne za ewidencję (lub mienie) podpisują oświadczenie o odpowiedzialności materialnej? Poazdrawiam.

    #19490
    las
    Uczestnik

    Tak, podpisują takie oświadczenia. Sprawdż dokumenty, jakimi weszło na ewidencję, czy prawidłowo zaklasyfikowane do środkow trwałych, odpowiednia grupa ?. W przypadku śr trw sprawdż stawkę amort, dotychczasowe umorzenie. Można się przyjrzeć inwentaryzacji tego mienia – jak często, w jaki sposób. To tyle co mi teraz przyszło tak na szybko do głowy.

Oglądasz 4 wpisy - 1 z 4 (wszystkich: 4)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.