piątek, 26 kwietnia, 2024

audyt zamówień

Home Forum Sektory Samorządy audyt zamówień

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • #14838
    klio
    Uczestnik

    Witam, mam pytanie:
    prowadzę właśnie audyt zamówień publicznych i mam nietypową sytuację:
    otwarcie ofert było 20.04.2007, wybrano ofertę najkorzystniejsza, 3 dni później okazało się, ze pracownik kancelarii odbiorczo- nadawczej pomylił się i nie dał jeszcze jednej oferty, która złożona była w terminie. Komisja przetargowa ogłosiła ponowny termin otawrcia ofert na 27.04.2007 z otwarciem oferty pominiętej. Czy to jest prawidłowe? Czy całe postępowanie nie powinno być w takiej sytuacji unieważnione? Dodam jeszcze, ze ta oferta pominięta okazała się najkorzystniejsza, i z ta firmą podpisano umowę 🙂 Co mam zrobić? Dziękuję.

    #14840
    mama0454
    Uczestnik

    Moim zdaniem w tym przypadku zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania na podstawie art.93 ust.1 pkt 7 ustawy Pzp (postępowanie obarczone wadą leżącą po stronie zamawiającego). Niestety wtedy zachodzi przesłanka z ust.4 w/w artykułu.
    Niezłe jajo, a ten pracownik z kancelarii powinien dostać co najmniej upomnienie (jeśli nie naganę).
    Uważam także, że komisja przetargowa w tym przypadku po prostu przegięła i musi się liczyć z przykrymi konsekwencjami swojego postępowania.

    #14844
    ziuk
    Uczestnik

    Najlepszy kant jaki może być. Dowiedzieli się jakie kto złożył oferty i zadziałali dając najkorzystniejszą.

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.