niedziela, 28 kwietnia, 2024

AW Pomocy!!! WAŻNE!!!

Home Forum Wzajemna pomoc merytoryczna Wzajemna pomoc merytoryczna AW Pomocy!!! WAŻNE!!!

Oglądasz 11 wpisów - 1 z 11 (wszystkich: 11)
  • Autor
    Wpisy
  • #1953
    vvojtex
    Uczestnik

    Jestem studentem III roku w WSZPiZ im. L. Koźnińskiego w Warszawie. W tym roku będę bronić pracy licencjackiej która ma dotyczyć AW (audyt wewnętrzny np w gminie). Promotor powiedział żebym zrobił audyt w gminie (co wydaje mi się mało realne z powodu braku dostępu do dokumentów…) albo porównał wyniki audytów z ubiegłych lat. Czy ktoś z obecnych tu osób mógłby mi pomóc w zdobyciu materiałów potrzebnych do mojej pracy, podzielić się swoim doświadczeniem, udzielić mi jakiś wskazówek, sugestii i chyba najważniejsze czy jest możliwość żeby ktoś udostępnił mi wyniki kontroli z badanej jednostki z ubiegłych lat albo pomógł mi do nich dotrzeć. Wszelkie materiały proszę przesyłać przez paw@audyt.net (z dopiskiem „dla vvojtex”) Z góry dziękuję za udzieloną pomoć. Pozdrawiam

    #1954
    meg
    Uczestnik

    Wiesz trochę mnie dziwi, żeby promotor kazal Ci zrobic audyt w gminie, czy porównać wyniki kontroli?? Tez konczyłam Koźmińskiego i tak się zastanawiam, który promotor na to wpadł?Przecież nie jesteś audytorem, więc ten audyt możesz zrobic czysto teoretycznie. Nie wiem jaki masz temat pracy ale część materialów dotyczacych samorządu znajdziesz tutaj na stronie, a myślę, ze na pomoc audytorów i moja rownież mozesz liczyć. Tylko musisz sie okreslic jakie zadanie audytowe chcesz robić i o co chcesz zapytać. Myslę, ze audytorzy z samorzadów pomogą, ale nie sądzę , żeby ktoś przekazał wszystkie swoje akta bieżące dot. danego zadania audytowego.
    Pozdrawiam
    meg

    #1955
    ryszard
    Uczestnik

    Do vvojtex:
    Prosze podaj konkretny temat,wytyczne jakie dostałes od promotora.Nie podałeś czasu wykonania pracy.
    Po prostu podaj wszystkie info na temat ,ktory masz wykonac.