piątek, 26 kwietnia, 2024

ewidencja mienia

Home Forum Sektory Samorządy ewidencja mienia

Oglądasz 12 wpisów - 1 z 12 (wszystkich: 12)
  • Autor
    Wpisy
  • #13240
    mk7
    Uczestnik

    Witam . Jeśli znajdziecie chwilkę czasu to bardzo proszę o pomoc. Mam zrobić audyt nt.”Ewidencja mienia” i nie mam bladego pojęcia jak to ugryźć. Może ktoś z Was ma jakieś pomysły. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam. 😥

    #13257
    dorwol
    Uczestnik

    ja równiez dołaczam się do prośby o audyt ewidencji mienia bardzo proszę

    #13258
    lczarny
    Uczestnik

    Kiedyś, gdzieś dostały mi się w ręce materiały na temat audytu:
    „ocena gospodarki rzeczowymi składnikami majątkowymi gminy”
    czy ten temat wam może się przydać?

    #13260
    dorwol
    Uczestnik

    myślę że tak gdzie mogłam bym zapoznać się z tymi materialami

    #13262
    mk7
    Uczestnik

    Ja też chętnie skorzystałabym z tego materiału .Jeśli możesz to napisz gdzie go zdobyć.
    Pozdrawiam. 😉

    #13263
    meg
    Uczestnik

    Ja równiez jestem zainteresowana 😀

    #13265
    lczarny
    Uczestnik

    No cóż, nie było to dostepne na żadnej stronce. Ja to otrzymałam w papierze.
    ale mogę cos niecoś tu wpisać.

    Zakres zadania:
    w wydziale finansowym:
    1. środki trwałe:
    – prawidłowość zaklasyfikowania środków trwałych do klasyfikacji ŚT
    – prawidłowość oznakowania śt
    – prawidłowość udokumentowania ruchu śt
    – prawidłowość prowadzenia ewidencji analitycznej,
    – prawidłowość prowadzenia ewidencji syntetycznej,
    – prawidłowość prowadzenia tabeli umorzeniowej
    – prawidłowość wykazania śt w sprawozdaniu finansowym
    – prawidłowość przeprowadzenia inwentaryzacji śt
    – bieżąca analiza stanu majatku ruchomego z uwzględnieniem jego stanu technicznego oraz przydatności dalszego użytkowania.
    2. pozostałych środków trwałych:
    – prawidłowość oznakowania pozostałych śt
    – prawidłowośc udokumentowania ruchu pśt
    – prawidłowość prowadzenia ewidencji analitycznej
    – prawidłowość prowadzenia ewidencji syntetycznej,
    oraz inwentaryzacja i bieżąca analiza stanu majatku

    w zakresie zgodności pomiędzu ewidencjami śt prowadzonymi przez finansówkę a wydziały merytoryczne:
    – uzgodnienie ewidencji
    – zgodność ilości śt
    – zgodność wartości śt.

    zaznaczam że ja to wklepałam z otrzymanych materiałów.

    #13266
    meg
    Uczestnik

    Dziekuję bardzo 😀

    pozdrawiam

    #13267
    j
    Uczestnik

    a plan amortyzacji czesc ww. punktow sie pokrywa z inwnetaryzacja uwazam ze trzeba wybrac 2 zagadnienia i je sprawdzic do konca

    #13268
    mk7
    Uczestnik

    Wielkie dzięki. Pozdrawiam. 😛

    #13269
    adela
    Uczestnik

    Polecam lekturę nr 236 „Gazety Prawnej”, dodatek – Tygodnik prawa administracyjnego

    #13281
    dorwol
    Uczestnik

    dziękuje bardzo juz mniej więcej będzie wiadomo od czego zacząc

Oglądasz 12 wpisów - 1 z 12 (wszystkich: 12)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.