środa, 1 maja, 2024

p.o. audytor

Home Forum Sektory Samorządy p.o. audytor

Oglądasz 7 wpisów - 1 z 7 (wszystkich: 7)
  • Autor
    Wpisy
  • #14399
    justp
    Uczestnik

    cześć!
    zwracam się do wszystkich o pomoc! Pracuję w jednostce samorządu od kilkunastu lat ostatnio na samodzielnym stanowisku – główny specjalista d/s kontroli i audytu wew. do moich zadań należało wykonywanie kontroli 5% i realizacja od 2004r. audytu. Posiadam uprawnienia audytora od 2004r. Ostatnio w mojej jednostce dokonano zmiany regulaminu organizacyjnego i zmiany struktury zatrudnienia, zlikwidowano moje stanowiska i utworzono Zespół d/s kontroli i audytu wew. w skład zespołu wchodzą audytor wew. – koordynator zespołu i stanowisko pomocnicze wykonujące zadania w zakresie kontroli i audytu. W ostattnich dniach otrzymałam z kadr pismo z propozycją pracy na stanowisku p.o. audytor wewnętrzny koordynator do czasu roztrzygnięcia konkursu. Uważam, iż udział mojej osoby w konkursie to czysty absurd. Będąc na stanowisku głównego specjalistyu stworzyałm audyt opracowałam preocedury, przygotowywałam plany audytu, sprawozdania, realizowałam kontrolę 5%, zdobyłam kwalifikacje audytora, przeszłam ocenę pracownika samorządowego – pozytywną , otrzymywałam nagrody i wyróżnienia za pracę, a teraz komisja konkursowa będzie oceniała moje kwalifikacje i przydatność do pracy poprzez pytania co to jest audyt i czym zajmuje się Zespół?! Totalne nieporozumienie! Czy aż tak sztywne są przepisy ustawy o pracownikach samorządowych, że kierwonik jednostki nie ma możliwości przesunięć w ramach urzędu ?. Wiem, że praktyka stosowane przez inne jst jest różna i nie zawsze kończy się naborem. Ponadto mam pytanie czy istnieje takie stanowisko jak p.o. audytor wewnętrzny?? mówi się w przepisach o audytorze wew. Cała ta sytuacja jest dla mnie uwłaczająca. Jeśli macie jakieś opinie na ten temat to bardzo proszę o reakcję, być może jestem w błędzie.
    Pozdrawiam !

    #14400
    pszczosek
    Uczestnik