sobota, 27 kwietnia, 2024

Rejestr kontroli

Home Forum Sektory Samorządy Rejestr kontroli

Oglądasz 6 wpisów - 1 z 6 (wszystkich: 6)
  • Autor
    Wpisy
  • #13879
    goga
    Uczestnik

    Czy ktoś prowadzi rejestr kontroli??? Napiszcie jakie dane ma zawierać i z jakich przepisów one wynikają???

    #13886
    nickkita
    Uczestnik

    jeżeli w regulaminie jest taki zapis to trzeba prowadzić. w żadnym innym przypadku nie trzeba bo nie ma takich przepisów. co do kontroli to liczą się tylko uregulowania wewnętrzne. oczywiście zgodnie z instrukcją kancelaryjną trzeba prowadzić spis spraw a więc w pewnym sensie taki wykaz czy rejestr kontroli zostaje w ten sposób sporządzony. ale podkreślam – wszystko zależy od tego jakie zapisy znajdują się w regulaminie kontroli.

    #13888
    meg
    Uczestnik

    U nas jest zapis w regulaminie organizacyjnym.
    pozdrawiam 😀

    #13889
    goga
    Uczestnik

    Ja mam zapisane w zakresie czynności prowadzenie rejestru kontroli, czy w takim przypadku wystarczy prowadzenie spisu spraw co sądzicie???

    #13893
    tomtom
    Uczestnik

    U nas jest prowadzony rejestr ale dotyczy kontroli zewnętrznych, tj. przeprowadzonych u nas przez inne jednostki („książka kontroli”).
    rubryki w rejestrze:
    1. Nr kolejny
    2. Podmiot kontrolujący
    3. Temat kontroli
    4. Data i znak protokołu kontroli
    5. wydział odpowiedzialny (ten który był kontrolowany i przechowuje protokół)
    6. Data i znak wystąpienia pokontrolnego.

    #13895
    j
    Uczestnik

    u nas ksiązka kontroli

Oglądasz 6 wpisów - 1 z 6 (wszystkich: 6)
  • Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.