ustalenia
- This topic has 3 odpowiedzi, 4 odpowiedzi, and was last updated 14 years, 4 months temu by .
Oglądasz 4 wpisy - 1 z 4 (wszystkich: 4)
Oglądasz 4 wpisy - 1 z 4 (wszystkich: 4)
- Musisz się zalogować by odpowiedzieć w tym temacie.
Home › Forum › Wzajemna pomoc merytoryczna › Wzajemna pomoc merytoryczna › ustalenia
Czy wszystkie ustalenia wpisujecie do sprawozdania, nawet te już wyjaśnione i poprawione w trakcie audytu.
Ja bym na to spojrzała z innej strony.
Jeśli komórka audytowana wyjaśniła i poprawiła wszystkie ustalenia przed Sprawozdaniem wstępnym to oznaczało by, że Sprawozdanie nie miało by żadnych ustaleń?
Ja wpisuję wszystkie ustalenia – dot. wszystkich ocenianych obiektów na podstawie danych kryteriów.
A jeśli coś zostało poprawione to ustalenie „jest pozytywn”, a zaleceń brak.
Po to są sprawozdania wstepne i ostateczne aby mozna było ustalić co jdnostka audytowana wykonała podczas trwającego jeszcze audytu. Trudno było by bowiem przyjąć, że jak usuną wszystkie usterki, zrealizują zalecenia – to wtedy raport wyjdzie ” goły „
W pełni zgadzam się z Iską.
z.
wpisuję wszystkie, zeby pokazać moja pracę jak wszystko poprawią to znaczy , ze było super
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net