Dzięki wszystkim za okazanie chęci pomocy, wszystkiego najlepszego na Święta i cały rok.
Dzięki, jednak podane rozporządzenie dotyczy rejestrów i książek korespondencji. Mój problem dotyczy obowiązku prowadzenia książki kontroli. Wiem że w wielu wytycznych przy przeprowadzaniu kontroli należy dokonać odpowiednich wpisów, jednak jaki przepis reguluje jej posiadanie a w następstwie jej brak. Odnośnie przedsiębiorcy, wynika to z ustawy o swobodzie działalności gospodarczej, jednakże brak w niej konsekwencji braku jej posiadania. Dlatego co może zrobić kontroler gdy jej nie ma?? 🙄
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net