Home › Forum › Sektory › Samorządy › Rejestr kontroli › Odpowiedz na: Rejestr kontroli
jeżeli w regulaminie jest taki zapis to trzeba prowadzić. w żadnym innym przypadku nie trzeba bo nie ma takich przepisów. co do kontroli to liczą się tylko uregulowania wewnętrzne. oczywiście zgodnie z instrukcją kancelaryjną trzeba prowadzić spis spraw a więc w pewnym sensie taki wykaz czy rejestr kontroli zostaje w ten sposób sporządzony. ale podkreślam – wszystko zależy od tego jakie zapisy znajdują się w regulaminie kontroli.
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net