wtorek, 24 listopada, 2020

Odpowiedz na: podpis na protokole

Home Forum Sektory Samorządy podpis na protokole Odpowiedz na: podpis na protokole

#16547
jadtra
Uczestnik

Podaję na podstawie swojego przypadku. Kontrolę przprowadzały dwa wydziały na podstawie Uchwały Rady Powiatu – bo zlecona.
Protokół składał się z dwóch części : A i B nazwanych Załącznikami. Na poczatku protokołu było wprowadzenie, że kontrola została przeprowadzona przez ten a ten wydział na podstawie upoważnienia. Zapisano dalej, że wyniki przedztawiono w dwóch protokołach stanowiących załącznik A i B i na tym wprowadzeniu podpisali sie obaj kontrolerzy. Każdy załącznik był podpisany przez danego kontrolera i następnie przez kierownika jednostki kontrolowanej oraz gł. księgowego oraz zaparafowany przez : kontrolera i kieronika jednostki kontrolowanej.
Zalecenia pokontrolne były odrebnie juz przygotowywane – taka była potrzeba i odmnienność kontrolowanych obszarów. Kieronik jednostki kontrolowanej nie miał zastrzeżeń do dokumnetacji podsumowującej. Łatwiej mu było odpowiedzieć na zalecenia, bo jak wcześniej pisałam były róne tematycznie. Wyniki kontroli były przedstawiane na zarządzie powiatu i to on zadecydował o rozdzieleniu zaleceń – na popszczególnych kontrolerów. Dodam, ze na zarząd kontrolujacy przygotowali każdy odrębnie propozycje zaleceń w załącznikach A i B.