Home › Forum › Sektory › Samorządy › inwentaryzacja › Odpowiedz na: inwentaryzacja
Świetnie, że ktoś zapodał temat inwentaryzacji.
Mam właśnie przed sobą inwentaryzację przeprowadzoną w gminie w roku 2005.
Grunty są na jednym arkuszu spisu w jednej pozycji razem wzięte. Nie ma do tego wydruku, który by pokazywał jakie i ile gruntów wzięto pod uwagę, bo po prostu nie prowadzi się ewidencji analitycznej.
Drogi są też wykazane pod jedną pozycją, na jednym arkuszu, a podłączony do tego wykaz zawiera tylko ulice w mieście. Też nie jest prowadzona analityka dróg.
1. Czy inwentura dróg, gruntów może być właśnie tak przeprowadzona – tzn. w jednej pozycji wszystkie grunty i w jednej drogi?
2. Czy do spisów winny być podłączone wydruki, z których wynikałoby jakimi, iloma gmina dysponuje gruntami, drogami?
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net