Home › Forum › Sektory › Samorządy › jakosc obsługi klienta › Odpowiedz na: jakosc obsługi klienta
witam
temat bardzo szeroki i trudny, przynajmniej moim zdaniem. I z pewności Klient jest bardzo rózny. Jeden skupia sie na czasie realziacji sparwy, inny ceni co innego.Aby móc określić jakość to należy ja najpierw ,,nazwac”, mieć określone mierniki, badanie zadowolenie Klienta itp. Co masz na pewno, to rejestr skarg i one mogę w jakims sensie Ci pomóc.
Jeśli masz wdrozony system zarzadzaniajakością w Urzedzie to audyt powinien zostać zrealizowany sparwnie a jeśli nie, no to chyba musisz poprzez analize ryzyka skonkretyzowac obszar, którym sie zajmiesz.
pozdrawiam
ania
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net