Home › Forum › Sektory › Samorządy › jakosc obsługi klienta › Odpowiedz na: jakosc obsługi klienta
Myslę,że powinnam się przede wszystkim skoncentrować na środowisku klienta( czyli poczekalnia, informacja, toaleta itp.). Niestety mam wiele wątpliwości. Nie mam u siebie wdrozonych norm ISO. Może ktoś u kogo istnieje system obługi klienta może wyszczególnic jakieś standardy obsługi, szczegolnie jesli wdrozono ISO.
Dzieki Aniu79
Pozdrawiam
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net