Home › Forum › Sektory › Samorządy › jakosc obsługi klienta › Odpowiedz na: jakosc obsługi klienta
witam,
włączając się do tematu proponuję poszperać w internecie na stronach BIP wiele gmim, które wdrożyło już system norm jakościu ISO 9001, publikuje swoje Księgi Jakości, misje i wiele procedur dotyczących obsługi jakości klienta … (wiem bo sama korzystałam – własnie wdrażamy ISO – ogrom z tym pracy…)
pozdrawiam 😀
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net