Odpowiedz na: nazwa stanowiska a regulaminy
Home › Forum › Sektory › Służba zdrowia › nazwa stanowiska a regulaminy › Odpowiedz na: nazwa stanowiska a regulaminy
Począwszy od regulaminu porządkowego zakładu, po regulamin wynagradzania, regulaminy pionów, działów/ komórek organizacyjnych i wszystkich dokumentach tworzonych na podstawie podstawowych wewnętrznych aktów prwanych – w tym w katalogu opisów stanowisk (załącznik regulaminu pracy i wynagradzania), jak i umowach o pracę, w zakresach zadań, uprawnień i odpowiedzialności pracownika zgodność nazewnictwa stanowisk jest obowiązkowa.
Co do celu stanowiska kierownika – są różne i muszą być dostosowane do zadań, np. cel stanowiska Dyrektora ds. Pielęgniarstwa – zapewnienie sprawności w organizacji i funkcjonowaniu opieki pielęgniarskiej pionu sanitarno -higienicznego, epidemiologicznego, zapewnienie sprawności w organizacji pracy techników medycznych i innych pracowników;
cel Pielęgniarki Przełożonej- organizowanie i realizacja kompleksowych świadczeń pielegniarskich/ połozniczych w szpitalu na optymalnym poziomie ilościowym i jakościowym, organizowanie pracy podległego personelu w zakresie zadań…
Cel Pielęgniarki specjalistki- samodzielne wykonywanie czynnosci pielegnacyjnych i diagnostyczno – leczniczych związanych z ….
Miłego dnia.