Home › Forum › Wzajemna pomoc merytoryczna › Wzajemna pomoc merytoryczna › analiza efektywności pracy na poszczególnych stanowiskach. › Odpowiedz na: analiza efektywności pracy na poszczególnych stanowiskach.
Wydaje mi się, że powinieneś zacząć od zakresu obowiązków na poszczególnych stanowiskach pracy. Do zakresów porobić listy kontrolne w zakresie czasu wykonywanych czynności i wtedy można przeanalizować udział procentowy poszczególnych wykonywanych czynności w stosunku do dnia, tygodnia, miesiąca, itd. Potem można dokonać testowania wejść do baz danych na których pracuje użytkownik (oczywiście na tych stanowiskach, na których jest to możliwe) i porównać ilość czasu wynikającego z listy kontrolnej z iloscią wejść (np. ilosć zaksiegowanych dokumentów, wydanych decyzji itd. ) do baz. Dltaego do poszczególnych stanowisk pracy trzeba opracować b. szczegółową listę czynności na stanowisku pracy, nawet takie czynności, które nie są umieszczone w zakresie obowiązków, ale są wykonywane (przy okazji można je zweryfikować). Polecam również metodę obserwacji, ale nie nachalną (np. posiedzieć pół dnia w sekretariacie itd. ). Nie wiem czy te uwagi coś pomogą w zadaniu, ale może…. pozdrawiam.
Serwis Audyt.Net to także forum wymiany wiedzy i informacji, projektów dokumentów roboczych audytu, doświadczeń zawodowych oraz możliwość samokształcenia i doskonalenia umiejętności zawodowych.
Serwis PAW to platforma rozwoju, integracji i wzajemnego wsparcia w środowiska zawodowego związanego z audytem.
Kontakt do nas: paw@audyt.net
© 2015 - 2020 Praktyczny Audytor Wewnętrzny, Audyt.Net