czwartek, 2 maja, 2024

km

Odpowiedź forum utworzona

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: Audyt wewnętrzny w Urzędzie ???? #3932
    km
    Uczestnik

    PROBLEM W TYM WSZYSTKIM TO TO ŻE ZAPIS PRZEPISU POWINIEN BRZMIEC AUDYT WEWNĘTRZNY PROWADZI SIĘ W JEDNOSTCE SAMORZĄDU TERYTORIALNEGO. WÓWCZAS BYŁOBY JASNE ZE NALEZY NIM OBIĄC CAŁĄ JEDNOSTKĘ CZYLI I URZĄD I INNE JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE GMINY CZY POWIATU A TAK MAMY BUBEL PRAWNY WG KTÓREGO AUDYT PROWADZI SIĘ TYLKO W URZĘDZIE. WYCHODZAC POZA URZĄD PRZEKRACZA SIĘ KOMPENENCJE. USTAWA O SAMORZĄDZIE SIĘ KŁANIA.

    W odpowiedzi na: Koszt audytu zewnetrznego #3930
    km
    Uczestnik

    Witaj. Wszystko zależy od tego z jakiego źrodła realizowany jest projekt. Do kazdego sa wytyczne. Koszt audytu mieści się w przedziale od 0,5 do 2,5% wartosci projektu czyli od 4.250 PLN do 21.250 PLN. Z doswiadczenia wiem, że raczej należy przyjmowac te niższą kwotę. nie wiem czy to dobra czy zła dla Ciebie wiadomośc. Zajmuję sie audytami zewnetrznymi srodków EFS i niestety ceny obecnie sa zaniżane, często nawet poniżej teych 0,5 % wartości. pozdrawiam KM :mrgreen:

    W odpowiedzi na: Audyt w samorządach #313
    km
    Uczestnik

    Słuchajcie Audytorzy w jst skoro nikt o nas nie dba to chyba sami powinniśmy opracować własny model audytu dla naszych jednostek. Pamietajcie, że powinno się zacząć od wprowadzenia audytu do jst przepisy wewnetrzne, organizacja jadnostki itp.
    KM

Oglądasz 3 wpisy - 1 z 3 (wszystkich: 3)