renata72
Odpowiedź forum utworzona
-
AutorWpisy
-
renata72Uczestnik
W związku z modernizacją, a właściwie tworzeniem na nowo regulaminu porządkowego, mój dyrektor chce utworzyć sekcję d/s kontroli i audytu, problem jednak polega na tym, że tego audytu jeszcze nie ma, bo nie jest spełniony wymóg formalny (nie mam jeszcze CGAP-a :smile:, na razie pracuję w kontroli wewnętrznej. Czy zatem jest sens utworzyć coś na papierze, chociaż jak się uprze to pewnie nic nie zrobię :smile:.
Przecież w sekcji nie mogą pracować 2 niezależne osoby, z których każda podlega dyrektorowi, Jak mam mu to wytłumaczyć?renata72UczestnikZakupiłam I i II część Gleim”a i CGAp wydaną przez KSAP i czas na zgłębianie tematu. Dzięki za wskazówki
renata72UczestnikDzięki za wskazówki wszystkim
renata72UczestnikMam wrażenie że tak naprawdę to sam dyrektor nie wie o co mu chodzi. Był u nas problem z wykonywaniem badań usg przez 3 miesiące, rejestrowano pacjentów 1 raz w miesiącu, lekarze robili badania usg w ramach umów zleceń, były tłumy ludzi, ukazał się artykuł w gazecie, i w związku z zaistniałą sytuacją, pewnie w przypływie impulsu naczelny rzucił hasło – audyt badań usg, bo kontrola wewnętrzna mu się pewnie nie podoba. Jeszcze nie jestem audytorem, tylko pracuję w kontroli wewnętrznej, przecież tak naprawdę nie mogę przeprowadzać audytu jeśli nie mam uprawnień.
renata72UczestnikMieliście rację, studia są do kitu, sporo niepotrzebnych przedmiotów, miałam zupełnie inne podejście na początku. Pozdrawiam
renata72UczestnikU mnie w szpitalu jest tak samo, sporządzana jest umowa do każdej darowizny i oryginał umowy daroziny jest razem z fakturą, oczywiście kierownik Apteki ma kopię i podpisuje merytocznie fakturę
renata72Uczestnikmoja koleżaka w tamtym roku skończyła audyt i zdała za 1 podejściem, mam nadzieję że podyplomówka w Lublinie jest na dośc wysokim poziomie i nie będę żałować wydanych pieniędzy. Najważniejsze jest ukierunkowanie, to prawie jak studia, też trezba się samemu dużo uczyć, nikt za nikogo się nie nauczy.
renata72Uczestnikdzięki bardzo za wszystkie wskazówki, wszystkie skrupulanie notuje i mam nadzieję wykorzystac
renata72Uczestnikwczoraj sprawdzałam upowaznienia i ręce mi opadły, osoby które powinny mieć z uwagi na pełnione funkcje możliwość zatwierdzania dowodów RW nie mają takowego np kierownik apteki czy ordynator, dla mnie jest to podstawą do napisania aktualnego wykazu osób odpowiedzialnych za kontrolę merytoryczną w szpitalu.Zobligować personel biały do wyprostowania takich drobnych nieścisłości to jest nie lada wyczyn. a jeszcze sprawdze te zakresy obowiązków
renata72Uczestnikkala – dzieki z góry, myślę że jakoś sobie poradzę
renata72UczestnikCzesc wam jak u was rozlicza się koszty pośrednie traktu operacyjnego, bo u mnie jest to niedokładne i ma trudny orzech do zgryzienia
renata72Uczestnikrenata72Uczestnikrenata72UczestnikDzieki bardzo Mir. Powoli zaczynam kojarzyć co się z czym je, początki są zawsze chyba najtrudniejsze. Jako wzór mam regulamin kontroli wewnętrznej i tego się trzymam, własnie rozbudowuję instrukcję kontroli wewnętrznej, gdzie mogę znaleźć ostatnie zmiany dotyczące finansów publicznych i ustawy o rachunkowości. Wiem że mogę znaleźć w lexie, ale niestety mam ograniczone prawo dostępu do lexa. Nie mam nerwów szukać po omacku. Pomóżcie
renata72UczestnikWitam wszystkich, zostałam własnie zatrudniona na stanowisku specjalisty ds kontroli wewnętrznej dokładnie oz dniem 1.05.2006 w SP ZOZ a przyszłościowo na stanowisku audytora i mam utworzyć plan kotroli, korzystam z materiałów dotyczących audytu i mam nadzieję że spełnię oczekiwania kierownictwa. Do tej pory pracowałam w dziale organizacji i rozliczeń czyli od 8 lat i zajmowałam się rozliczaniem świadczeń NFZ Czy ciąży na mnie obowiązek tworzenia akt stałych i bieżących jeśli w tej chwili niepracuję na stanowisku audytora tylko defacto kontrolea ? Proszę o jakies wskazówki, moze wówczas nie będę aż tak przerażona.javascript:emoticon(„:cry:”)
Cry -
AutorWpisy