środa, 1 maja, 2024

ania79

Odpowiedź forum utworzona

Oglądasz 15 wpisów - 31 z 45 (wszystkich: 59)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: zamówienia publiczne a umowa zlecenie #4600
    ania79
    Uczestnik

    Witam
    wg mnie nie, ponieważ ustawy PZP nie stosuje sie do umów zawieranych z zakresu prawa pracy.
    pozdrawiam
    ania

    W odpowiedzi na: Egzamin ustny #4592
    ania79
    Uczestnik

    Zdecydowanie podpisuje sie pod postem mamy0454. Również zdawałam egzamin ok 1,5 roku temy, ale pamiętam ten dzien doskonale. I nie wiedziec dlaczego mam jakis mały uraz do Wa-wy:wink: Jeśli chodzi o sam egzamin to naprawde mowienie duzo o niczym daje odwrotny skutek od zamierzonego. Ja w ogole mam problemy z ,,udawanie” ze wiem o co chodzi, więc odpowadałam konkretnie na pytania i mysle ze dosc krótko, biorąc pod uwage jak długo inni uczestnicy z mojej grupy przebywali w sali egzaminacyjnej. No i udało mi sie, choć był to dla mnie najgorszy egzamin w zyciu. Pewnie bardziej stresowała mnie sama otoczka, gmach MF itp, no ale był to jeden z trudniejszych momentów w moim zawodwoym zyciu. Nie chce nikogo starszyć, dlatego dodam tylko, ze wysiłek jaki sie wkłada w egzamin i gdy sie osiąga upragniony cel – jest to pełnia szczecia i dumy z samego siebie 🙂
    Trzymam kciuki i zycze powodzenia
    ania

    W odpowiedzi na: jakosc obsługi klienta #4576
    ania79
    Uczestnik

    Iwo25 zwróć uwage na ,,udogodnienia” jakie Twój Urząd stworzył Klientowi , aby ten mógł sprawnie załatwic swój problem, sparwe. Zwróć uwage, czy w ogóle Kierownictwo identyfikuje potrzeby Klientów w zakresie jakości obsługi.
    Ja akurat reprezentuje MOPR i u nas wprowadziliśmy udogodnienia dla Klientów poprzez wczesniejsze zdiagnozowanie Ich oczekwiań (ankieta badania zadowlonie Klienta). Usprawniliśmy dostęp do informacji w postaci stowrzenia e-vademecum, w którym to klient poprzez wypełnienie odpwiednich krytriów otrzymuje informacje jakiej pomocy mozemy mu udzielic i czy w ogole mozemy. Poza tym , stworzylismy system kolejkowy, ktory zdecydowanie usprawnia obsługe Klienta i ogranicza czas, jaki Klient musi spędzic w naszej jednostce. Przede wszystkim określiliśmy cele strategiczne i szczegółowe jednostki oraz mierniki pomiaru ich relaziacji, co pozwala nam otrzymac obraz dotyczący naszych słabych i mocnych stron oraz identyfikację błędów, które stają sie przedmiotem analiz przyczyn. Zidentyfikowlaismy wyrób niezgodny w MOPRze, analizujemy akrgi itp.

    To w duzym skrócie.
    Pozdraiwam
    ania

    W odpowiedzi na: jakosc obsługi klienta #4497
    ania79
    Uczestnik

    witam
    temat bardzo szeroki i trudny, przynajmniej moim zdaniem. I z pewności Klient jest bardzo rózny. Jeden skupia sie na czasie realziacji sparwy, inny ceni co innego.Aby móc określić jakość to należy ja najpierw ,,nazwac”, mieć określone mierniki, badanie zadowolenie Klienta itp. Co masz na pewno, to rejestr skarg i one mogę w jakims sensie Ci pomóc.
    Jeśli masz wdrozony system zarzadzaniajakością w Urzedzie to audyt powinien zostać zrealizowany sparwnie a jeśli nie, no to chyba musisz poprzez analize ryzyka skonkretyzowac obszar, którym sie zajmiesz.
    pozdrawiam
    ania

    W odpowiedzi na: upoważnienia do przetwarzania danych osobowych #4476
    ania79
    Uczestnik

    Witam,
    w moim Ośrodku wszystkie osoby posiadające dostęp do danych osobowych Klientów mają odpowiednie upoważnienia. I jest to sytuacja jasna i czysta. Nie budzi przynajmniej wątpliwości.
    Pozdrawiam
    ania

    W odpowiedzi na: Audyt w MOPR #4297
    ania79
    Uczestnik

    Dziękuję terka za wsparcie. Oczywiście, że Ich przyjmę z wielkim usmiechem na ustach 😉 Nie mam wiekszego wyboru. Chciałam tylko znać jednoznaczne stanowisko zaspakajając własną ciekawość :smile:) Będą audytować obszar, którego ja jeszcze nie audytowałam, więc w przyszłości mi to z pewnościa ułatwi. No, ale jak sama wiesz audytorek to taka drążąca temat osóbka i stąd moje wczorajsze zapytanie:smile:
    Dziękluję jeszcze raz za pdojęcie tematu
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia

    W odpowiedzi na: Audyt w MOPR #4288
    ania79
    Uczestnik

    Bardzo dziękuję terka za odp.
    Tylko, że ja cały czas mam watpliwości, ponieważ Prezydent określił rolę AW UM jako koordynatora w stosunku do MJO. Zarządzenei Prezydenta jest swego rodzaju zaszłością z oczywistych względów no , ale jest i nie mowi ani słowa o prowadzeniu aw w MJO. A nie dkońca mam ochotę przyjąć taki stan rzeczy, tym bardziej, że ,,odwiedzą” moją Jednostkę niebawem :sad:(( I nie, że bym Ich nie chciałą no, ale …. 😉
    pozdrawiam

    W odpowiedzi na: Audyt w MOPR #4285
    ania79
    Uczestnik

    Witam serdecznie
    Mam pytanie, może nie do końce mądre, ale meczy mnie to a sama nie potrafię sobie poradzić.
    Mianowicie, czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć, czy jeśli w mojej jednostec (MOPR) jest zatrudnionu AW to, czy Audytor zatrudniony w Urzędzie Miasta również ma prawo przeprowadzać auyty w mojej Jednostce. Pytam z ciekawości a przy okazji , jesli Waszym zdaniem ma takie prawo to jak rozwiązaliście ewentualnie pojawiające się problemy dublowania zadań, bo moze sie przeciez tak zdarzyć, nie znam planu audytu Urzedu.
    Bardzo proszę o reakcję z Waszej strony
    Dziękuję
    Pozdrawiam
    ania

    W odpowiedzi na: pytanie o szkolenia Ernst &Young #3770
    ania79
    Uczestnik

    Ja byłam na szkoleniu organizowanym przez E&Y, jakies dwa lata temu, z zakresu AW. I byłam zadowolona, bardzo intensywne i praktyczne. No i materiały wyczerpująco opisujące omawiane problemy.
    Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: Audyt w MOPR #3564
    ania79
    Uczestnik

    Witam Anetko!
    Jeśli chodzi o konieczność przygotowania planu aw, to ja byłam w podobnej sytuacji, z tym, ze dostałam odgórne polecenie z UM o przygotowaniu planu, mimo, ze termin ustawowy juz dawno minął. Nie wiem, jak to jest u Ciebie w mieście, jak wladze sa zaangażowane w aw. Mysle, ze to już musisz ustalić z miastem.
    Jesli chodzi o jednostki nadzorowane czy wchodzace w strukture Twojego MOPR-u, to moim zdaniem powinnas je ująć w planie audytu. Struktura mojego Ośrodka jest troszke inna, ale mniej wiecej sie orientuje w Twojej, bo byłam w grudniu ur. w jednym z Polskich miast zobaczyc jak funkcjonuje Ich MOPR (i szukali audytora:wink:) i własnie było tak, jak Ty mowisz. Zapewne Dyrektor Twojego MOPRu ma szerokie kompetencje przekazane przez Prezydenta i jeśli sprawujecie nadzór nad wspomnianymi przez Ciebie Jednostkami to rozumiem, ze w zakresie aw również. A jesli masz i takie jednostki, ktore wchodza w strukture MOPR-u i sa wpisane w budzet MOPR-u no to juz z pewnościa musisz sie nimi ,,zajac”. Tak naprawde nie unikniesz kontaktu z Urzedem w zakresie aw. Przy dosc skomplikowanej strukturze org. Twojego MOPR-u nalezy wyelimonować ewentyualne dublowanie zadań z urzedem.
    pozdrawiam i do nastepnego 🙂
    ania

    W odpowiedzi na: Audyt w MOPR #3554
    ania79
    Uczestnik

    Witam serdecznie
    wreszcie jakiś Audytorek MOPRowski 🙂 Witam wsród nielicznych z tej branży. Służę wszelką pomocą, w ramach swoich mozliwości i posiadanej wiedzy.
    Jeśli chodzi o przekazywanie planu aw do giaw, to mopr jako jednsotka samorządowa podlegajaca pod miasto, przekazuje własnie tam wszelkie plany, sprawozdania. W jednostkach sektora samorzadowego kompetencje giaw wykonuje prezydent. Na pewno w Twoim Urzedzie jest wydział/biuro audytu, za pomoca ktorego prezydent/burmistrz/wojt sprawuje koordynacje. Proponuje się zorientowac w tematyce uchwał czy zarzadzen prezydenta dotyczacych aw i jego koordynacji.
    Pozdrawiam i życze milego weekendu 🙂
    ania

    W odpowiedzi na: Nowa ustawa o finansach publicznych #3441
    ania79
    Uczestnik

    powiem szczerze, że troszkę się pogubiłam. Moim zdaniem nie jest akurat tak, że JB maja mieć zamiast RO statut. Wg mnie posiadaja i to i to. Podobnie zreszta jest w przypadku starostwa, pierwszym z zadań rady powiatu jest właśnie ustanowienie statutu.
    Chyba nie zrozumiałam w czym problem, dlatego już się wycofuję z tematu, poddaję się 😉
    Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: Nowa ustawa o finansach publicznych #3439
    ania79
    Uczestnik

    ale w art. 2 uosp jest mowa , iż o ustroju powiatu stanowi jego statut, więc chyba nie powinno byc wątpliwości. A jednocześnie JB w mysl uofp również posiadają statut, zgodnie z tym, co napisała 1010.
    pozdrawiam
    ania

    W odpowiedzi na: Dodatek 250 zł dla pracowników socjalnych #3396
    ania79
    Uczestnik

    Witam! Zgdonie z ustawą o pomocy społecznej bezwzględnie koniecznym wydaje sie fakt wypłaty dodatku dla pracowników socjalnych. Co do tego nie ma watpliwości. Obowiązek ten nie pojawił się ,,wczoraj”, wszedł jedynie w zycie 1 stycznia br. W związku z tym, plany fiansnowe konstruowane w ubiegłym roku, przewidziały tą sytuację. W mojej jednostce, poki co , ciężar kosztu ponosi samorząd, do momentu przekazania środków przez Ministerstwo. Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: Proszę o schemat obiegu dokumentów #1604
    ania79
    Uczestnik

    Dawidku, szukam szukam i powiem szczerze, ze poza zdrowym rozsadkiem i zasadami wynikającymi z normy ISO, chyba nic wiecej nie jestem w stanie Tobie podac, jako podstawę i wykładnię. Nie wiem, czy Twój szef zna zasady budowania procesów dla systemu zarzadzania jakością , ale są one dość preczyzyjnie opisane w normie i znajdziesz tam wiele argumentów przeciwko budowaniu tej własnie procedury. Jeśli masz jakies pytania to służe pomoca. Troszke wiem o ISO, bo tez wdrazalam to w swoim urzedzie, juz jakis czas temu.
    pozdrawiam
    ania

Oglądasz 15 wpisów - 31 z 45 (wszystkich: 59)