niedziela, 28 kwietnia, 2024

mk7

Odpowiedź forum utworzona

Oglądasz 15 wpisów - 31 z 45 (wszystkich: 94)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: wydatki niekwalifikowalne #16373
    mk7
    Uczestnik

    Jednostka udzieliła zamówienia na usługi w trybie art. 76 ust.1 pkt 3 pzp, -czyli ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć… Wyjątkowość sytuacji polegała na opóźnieniach w otrzymywaniu środków oraz spiętrzeniu innych prac związanych z projektem. Wg mnie jest to niezgodne z ustawą (to wszystko można było wg mnie przewidzieć) i wydatki poniesione na te usługi są niekwalifikowalne.

    W odpowiedzi na: Plan roczny #16353
    mk7
    Uczestnik

    Witam. W załączniku do rozp. w tabeli – planowane czynności doradcze wg mnie należy wpisać liczbę audytorów i planowany czas na czynności doradcze. Może to jest coś na kształt wcześniejszego wyliczenia czasu pracy audytora. Co Wy na to?
    Pozdrawiam.

    W odpowiedzi na: Plan roczny #16305
    mk7
    Uczestnik

    Dzięki przez duże D. 😛

    W odpowiedzi na: podział kompetencji #16303
    mk7
    Uczestnik

    Witam. U nas faktury wystawiają wydziały merytoryczne .Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: termin wniesienia uwag do raportu z audytu #16251
    mk7
    Uczestnik

    Witam. Dziękuję za opinie. piszesz Zosiu że brak zapisów odnośnie wnoszenia uwag możliwości ich wnoszenia, a ja spotkałam się z przypadkiem gdzie nie było jasnego sprecyzowania terminu do jakiego uwagi mogą był wnoszone i teraz podmiot audytowany od ok. 7 miesięcy przysyła co jakiś czas różne pisma wyjaśniające na ustalenia zawarte w raporcie i opinii. Myślę że ten termin powinien być dokładnie wskazany żeby później się nie bawić przez kilka miesięcy od zakończenia audytu w odpisywanie sobie wzajemnie na różne pisma.
    Pozdrawiam.

    W odpowiedzi na: zoz_moder #15224
    mk7
    Uczestnik

    Witam wszystkich.
    Mam do zrobienia audyt organizacji pracy jednego z referatów w urzędzie. Nie za bardzo wiem jak się za to zabrać.
    tak sobie myślę że chyba należy przeanalizować zapisy w regulaminie organizacyjnym, obieg dokumentów w wydziale- czyli instrukcja kancelaryjna, w jakiś sposób porównać zakresy obowiązków z faktycznie wykonywaną pracą.Mam sprawdzić obłożenie pracą na poszczególnych stanowiskach-tu może po ilości pism dekretowanych przez naczelnika do danego pracownika, nie bardzo wiem.Może też opracować pytania, typu: ile spraw dany pracownik załatwił np przez miesiąc, czy sprawy przydzielone do załatwienia są zgodne z zakresem obowiązków? Nie bardzo wiem jak to ugryźć? Na forum znalazłam temat dot. Wydajności pracy- i mam prośbę do Mariusza31 .Jeśli robiłeś to zadanie to może coś podpowiesz.
    Bardzo proszę o Wasze opinie i rady na temat tych moich przemyśleń. Pozdrawiam.

    W odpowiedzi na: zamówienia publiczne #14962
    mk7
    Uczestnik

    Witam. Już mam chyba problem rozwiązany, bo powołali się na art. po zmianie która weszła w życie 25 maja , a w czasie gdy wszczęli postępowanie jeszcze tego zapisu nie było. Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: kontola 5% #14611
    mk7
    Uczestnik

    Powiesić to raczej nie, ale myślę że na pewno w protokole napiszą że nie wszystkie jednostki zostały skontrolowane i zalecą obejmować kontrolą wszystkie jednostki w danym roku.
    Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: zamówienia publiczne #14367
    mk7
    Uczestnik

    Witam. Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Teraz mam pewność że moje uwagi są słuszne.Pozdrawiam Wszystkich.

    W odpowiedzi na: audyt zewnętrzny #14000
    mk7
    Uczestnik

    Witam. Dziękuję za wskazówki. Będę się trzymać wytycznych , bo tak chyba będzie najbezpieczneij.
    Pozdrawiam.

    W odpowiedzi na: audyt zewnętrzny #13997
    mk7
    Uczestnik

    W umowie jest zapisane ,że beneficjent jest zobowiązany do przeprowadzenia audytu zewn. w terminie i zakresie ustalonym z porozumieniu z IW. tyle.
    Pozdrawiam

    W odpowiedzi na: audyt zewnętrzny #13982
    mk7
    Uczestnik

    Witam. W związku z audytem zewnętrznym mam pytanie. Ja rozumiecie określenie ” badanie na zakończenie projektu”. Czy badanie należy przeprowadzić po zakończeniu projektu( np. projekt kończy się 29 lutego, – to badanie rozpoczyna się w marcu) czy to oznacza że badanie należy rozpocząć przed złożeniem wniosku p płatność końcową? Pozdrawiam.

    W odpowiedzi na: próbkowanie #13774
    mk7
    Uczestnik

    Bardzo dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

    W odpowiedzi na: próbkowanie #13673
    mk7
    Uczestnik

    Projekt jest realizowany przez kilka podmiotw kazdy podmiot realizuje swoja czesc budzetu a spina to wszystko administrator projektu ktory tez ma swoj budzet i ponadto robi zbiorowki z calosci. ilosc dokumentow to od 400 do 2000 u anego podmiotu w zaleznosci od wysokosci budzetu. sa tam place- od 2000 zl do 8000 zl, delegacje – od 20 zl. do 2000 zl, szkolenia, i inne wydatki np; zakupy. wynejem pomieszczen, rozmowy telef. i inne w granicach od 30 zl. do 1000 zl. ja kazdy podmiot mam zamiar badac odrebnie.

    W odpowiedzi na: próbkowanie #13655
    mk7
    Uczestnik

    Bardzo proszę pomóżcie mi. mam do zrobienia projekt unijny o wartości 10 mln. PLN.jak wybrać próbę wg tego programu i zgodnie z wytycznymi NIK żeby to miało ręce i nogi.

Oglądasz 15 wpisów - 31 z 45 (wszystkich: 94)