podhale
Odpowiedź forum utworzona
-
AutorWpisy
-
podhaleUczestnik
A Wy jak macie goga? Dal mnie oczywiste jest, że musi być 0914. A sposób Nickkity jest wg mnie lekką nadinterpretacją.
podhaleUczestnik0914 „Kontrole jednostek podległych przeprowadzane przez organy gminy”
PozdrawiampodhaleUczestnikTak na prawdę, to nie boje sie samego egzaminu, tylko zastanawiam się dlaczego chcialbym zostac audytorem. Szczerze mówiąc, jak obserwuje całą techniczną, zbiurokratyzowaną otoczkę przeprowadzania zadań audytowych to zastanawiam sie nad sensem tego. Wydaje mi się, że kontrola to jest to co chiałbym robić. Nie ma tu żadnych „ograniczeń” ani zbyt uciązliwych procedur.
podhaleUczestnikDziękuje Piatka za wyjasnienia 😀
A czy znacie moze jakies kursy, szkolenia itp. dla kontrolerów? Niebardzo sie widze w tym audycie, chciałbym natomiast rozwijać się jako kontroler.podhaleUczestnikCzy mógłby ktoś napisać jak małemu dziecku, jakie kroki muszę poczynić aby zostać audytorem wewnętrznym?. Od dwóch i pół roku pracuje jako kontroler 5%.
Do tej pory nie interesowałem się audytem i teraz nie moge się odnaleźć w tych CIA, CGAP i innych.
Przeszukałem forum ale dalej niebardzo wiem o co chodzi.podhaleUczestnikOlej opałowy to u nas ewidentnie 4210!
podhaleUczestnikDzięki terka. Juz wszystko się wyjaśniło i faktycznie nie było podstaw do przeprowadzenie przetargu.
Ale chciałbym przy okazji poruszyć inny problem: co z przetargami na energię elektryczną? Jak to jest U Was? U mnie do tej pory cały czas było to zam. z wolnej ręki. Ale teraz mówi się coraz częsciej o konkurencyjności tego rynku. Czy moglibyście sie wypowiedziec cokolwiek w tej kwestii?podhaleUczestnikWydaje się oczywistym, że zalecenia wydaje Burmistrz, jako kierownik jednostki s.t.
podhaleUczestnikDziekuję wszystkim! Mi też wydaję się, że w moim przypadku, nalezy wskazac na art 22 uor.
Jeszcze raz dziękuje 😀podhaleUczestnikDzieki ceem!
Ale jest przecież jeszcze art. 22 ust. 3, który mówi podobnie, iż „błedy w dowodach wewnętrznych mogą byc poprawiane przez skreslenie błednej tresci lub kwoty, z utrzymaniem czytelnosci skreslonych wyrazen lub liczb, wpisanie tresci poprawnej i daty poprawki oraz złozenie podpisu osoby do tego upowaznionej, o ile odrebne przepisy nie stanowią inaczej…”Czym sie więc róznia te dwa artykuły 🙁
podhaleUczestnikW takim razie myślę, że dyskusję można zamknąć. Dziekuję wszystkim za wypowiedzi, które z pewnością pomogą mi w dalszych decyzjach.
PozdrawiampodhaleUczestnikPieknie to rozegrałaś berta 😆 czytałem ten komentarz, ale zawsze komentarz to tylko komentarz. Nie mozna go traktować jako wykładnię prawa. Ciekawe jak to w praktyce sie odbywa. Może ktoś miał taki przypadek 🙄
podhaleUczestnik[QUOTE BY= slaw] Moim zdaniem kierownik jednostki odpowiada za zgłoszenie.[/QUOTE]
Ale z tego co wiem, to w dawnych przepisach niezgłoszenie naruszenia przez kierownika jst było nauszniem dfp. Teraz tego zapisu nie ma. Ponawiam więc pytanie, o odpowiedzialność za niezgłoszenie.podhaleUczestnikmam jeszcze jedno pytanko. a co sie stanie jezeli kierwonik jst nie zawiadomi rzecznika? ja w protokole stwierdzam naruszenie dfp, a kierownik jst nie zawiadamia. co sie dzieje w takich sytuacjach?
podhaleUczestnikkwota robót dodatkowych wyniosła raptem 3 200 zł brutto. wyczytałem ewidentnie w komentarzu, iz „okreslenie stopnia szkodliwosci dla finansow publicznych ustawodawca pozostawił organom prowadzącym postępowanie”.
Nie ma innego wyjścia 😕 -
AutorWpisy