piątek, 26 kwietnia, 2024

dudu

Odpowiedź forum utworzona

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 136)
  • Autor
    Wpisy
  • W odpowiedzi na: symbol klasyfikacyjny dla samooceny kontroli zarządczej #22988
    dudu
    Uczestnik

    U mnie stosuje się 173 Szacowanie ryzyka dla realizacji zadań dla wszystkich dokumentów związanych z kontrolą zarządczą ale nie wiem czy to dobrze nic innego nie przyszło nam do głowy

    W odpowiedzi na: Praca dla audytora #22805
    dudu
    Uczestnik

    A nie wiecie dlaczego ta strona nie ma już administratora?

    W odpowiedzi na: audyt projektu unijnego #22750
    dudu
    Uczestnik

    Dziękuję za odzew namiary na mnie basiaczek1@op.pl Będę wdzięczna za pomoc. pozdrawiam serdecznie

    W odpowiedzi na: opłaty za przedszkole #22735
    dudu
    Uczestnik

    Dziękuję za odpowiedź, ale nie jestem pewna, jest kilka wyroków, które mówią, że podstawa programowa jest realizowana w przedszkolu przez cały dzień a dziecko płaci za faktyczny czas pobytu w przedszkolu, a skoro 5 godzin Rada ustaliła jako bezpłatne, to nie mam pewności czy należna jest opłata. Pozdrawiam.

    W odpowiedzi na: wynagrodzenie dla nauczyciela związkowca #22726
    dudu
    Uczestnik

    dzięki

    W odpowiedzi na: wynagrodzenie dla nauczyciela związkowca #22717
    dudu
    Uczestnik

    Dziękuję za odpowiedź, czytałam ten przepis ale tutaj jest troche inna sytuacja bo moim zdaniem jeżeli nauczyciel otrzymuje pełne miesięczne wynagrodzenie i nie ma nic potrącanego to zastanawiam się nad tym jak wyliczyć ekwiwalent za urlop (jako wynagrodzenia za zwolnienie z pracy na rzecz organizacji związkowej) skoro w ten dzień pracownik nie świadczy pracy.

    W odpowiedzi na: ankieta do MF #22515
    dudu
    Uczestnik

    To podobnie jak ja Burmistrz ma się z nią zapoznać a wypełniłam rubryki uniwersalne to co dla szefa to zostawiłam miejsce na jego uwagi. Ale w dokumentach ja będę miała pismo z MF u siebie.

    W odpowiedzi na: nowa instrukcja a archiwum #22504
    dudu
    Uczestnik

    U nas był ten sam problem przygotowaliśmy w poprzednim roku dokumenty do archiwum, ale ze względów personalnych nie odebrano ich od nas w zeszłym roku i w tym roku musieliśmy wszystko robić według kategorii A

    W odpowiedzi na: ankieta do MF #22502
    dudu
    Uczestnik

    No tak ale u mnie jest tak, że pismo kóre dostaliśmy jest zarejestrowane w elektronicznym systemie obiegu dokumentów i muszę do tego pisma założyć sprawę, nadać jej numer i wydrukować ankietę jako sprawę ostatecznie załatwioną.

    W odpowiedzi na: zoz_moder #22458
    dudu
    Uczestnik

    Witam, czy może ktoś przeprowadzał audyt w zakresie pobierania opłaty skarbowej? Może macie jakieś materiały? Pozdrawiam.

    W odpowiedzi na: analiza ryzyka #22417
    dudu
    Uczestnik

    Tak naprawdę audytor nie powinien pisać procedur wewnętrznych skoro potem ma je oceniać. Dużo pracy włożyłam w opracowanie zarządzeń do kontroli zarządczej i opracowałam sposób w jaki tę kontrolę wdrążyć krok po kroku i jak to połączyć z funkcjonującym u nas Systemem Zarządzania Jakością. Potraktowałam to jako zadanie doradcze. Zdaję sobie z tego sprawę, że te zarządzenia nie są moje. Jednak nie chciałabym tego publikować ot tak na forum na adres mailowy mogę przesłać. Poza tym jest to mój materiał na szkolenia z akresu kontroli zarządczej więc ….

    W odpowiedzi na: plan audytu #22416
    dudu
    Uczestnik

    Dzięki. Zastanawiam się tylko jakie ma zastosowanie 173?

    W odpowiedzi na: analiza ryzyka #22407
    dudu
    Uczestnik

    No tak ale tego jest dużo jedno zarządzenie ma kilka stron plus załączniki a poza tym to nie chciałabym na forum tego udostępniać w sumie jakieś prawa autorskie do tego posiadam 🙂

    W odpowiedzi na: analiza ryzyka #22404
    dudu
    Uczestnik

    Niestety w BIP – ie nie ma tych zarządzeń bo są to zarządzenia Kierownika Urzędu, a nie wiem w jaki sposób się moglibyśmy skontaktować

    W odpowiedzi na: analiza ryzyka #22389
    dudu
    Uczestnik

    U mnie powołano Zespół ds. kontroli zarządczej z Koordynatorem (Sekretarzem Gminy) na czele. Zostały opracowane przez każdy wydział zadania i cele oraz do każdego zadania wyznaczony miernik wyznaczający stopień realizacji. Z tego koordynator sporządził plan zadań celów i mierników. Kazde zadanie zostało poddane analizie ryzyka przez właściciela ryzyka i ustalony poziom istotności na bazie tego powstał rejestr ryzyk wysokich i mapa ryzyka. Przeprowadzono samoocenę pracowników i kierownictwa, a teraz przymierzamy się do sprawozdania. Moja rola polegała na tym, że konsultowali ze mną treść zarządzeń oraz pomagałam przy wyznaczaniu mierników bo z tym były problemy. Naczelnicy wypisywali sami zadania a ja weryfikowałam czy są one właściwe, czy niezbyt obszerne albo zbyt szczegółowe. I tak to się kręci. Pozdrawiam.

Oglądasz 15 wpisów - 1 z 15 (wszystkich: 136)